کد خبر : 8118
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 16:16

مریم آهون بر

رصد لحظه ای شبکه فروشگاهی و خدماتی/ خواب خودرو در نمایندگی ها به حداقل می رسد

رصد لحظه ای شبکه فروشگاهی و خدماتی/ خواب خودرو در نمایندگی ها به حداقل می رسد
مدیر عامل ایساکو گفت:ما در‌حال حاضر بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی وزارت صمت عمل خواهیم کرد و در‌تلاش هستیم تا رضایتمندی از نمایندگی ها را افزایش دهیم.

به گزارش خریدار ،بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو در خصوص دلیل تعویق کسب رتبه یک خدمات پس از فروش پس از‌ ۱۳ سال گفت: در تلاش بوده ایم تا بتوانیم با تغییر در‌ساختار‌ پروسه ارائه خدمات به مشتریان همواره بهترین کیفیت و سهولت در دسترسی و کمترین زمان خدمات را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در ادامه افزود :یکی از مهم ترین شاخص ها در این مسیر ایجاد ۲۰۰ سکتور در راس چند نمایندگی بوده، این سبب پیشرفت در خصوص کیفیت ارائه خدمات ایساکو شده است.ما در ایساکو سعی داریم تا پرسنل نمایندگی ها را علاقه مند به ارائه خدمت به مردم کنیم.

سلاجقه در ادامه در‌خصوص ارائه خدمات به خودرو های منتخب و تفاوت ارائه خدمات به آنها تصریح کرد: ما هیچگونه تفاوتی میان مراجعین در نحوه ارائه خدمات نخواهیم داشت.

در پی پرسش خبرنگاران در باب استاندارد های خدمات ایساکو، وردینی معاونت خدمات پس از فروش ایساکو گفت: ما در‌حال حاضر بر اساس استاندارد های تعریف شده از سوی وزارت صمت عمل خواهیم کرد و در‌تلاش هستیم تا رضایتمندی از نمایندگی ها را افزایش دهیم.

وی حضور نیروهای سیار‌ در مسیر راهپیمایی اربعین را اینگونه تشریح کرد: با وجود میزان بالای زائرین در راهپیمایی اربعین سال جاری سیستم خدماتی ما برای عرضه خدمات به ۶ میلیون زائر و ۴۰۰ هزار خودرو را در سیستم پوشش خدماتی خود قرار پیش بینی و براساس آن نیرو امدادی در طی این مسیر قرار داده شده است.

مدیرعامل ایساکو در خصوص افزایش رضایت مشتریان و عیب یابی خودرو و همچنین آمار عرضه شده در پروسه کسب رتبه یک خدمات پس از فروش، گفت: تمامی آمار‌ها از سوی شرکت های ارزیابی بیان می‌شود و ما به هیچ وجه خودمان آماری را مطرح نخواهیم کرد. ما هیچ ادعایی در برترین بودن در سیستم ارائه خدمات نیستم و با شروع تحریم ها و خروج شرکای خارجی ما با وجود تمامی مشکلات تلاش کردیم تا ایران خودرو پای برجا بماند. ما تمامی سعی خودرا خواهیم کرد تا بتوانیم در‌کنار‌مردم بمانیم.

سلاجقه در خصوص پرسش خبرنگار‌عصرخدمات که در خصوص ارزش افزوده ۱۳ سال مقام اول شدن ایساکو برای مراجعین چه بوده است پاسخ داد: ارزش افزوده این مقام را باید از مردم پرسید اما ما خودمان را مکلف به ارائه خدمات خوب و مناسب می دانستیم و همیشه وظیفه خودمان می‌دانستیم که صدای مشتریان شنیده شود. در صورت مغایرت برخورد ما در خصوص شنیدن صدای متقاضیان در تلاش اصلاح خود هستیم.

وردینی معاون خدمات پس از فروش افزود: در تمامی نمایندگی های فعال در شهرستان ها معتمد ترین مرکز خدماتی در‌آن منطقه شناخته می شود.در تلاش هستیم در ۶ماه دوم سال میزان انحراف کار خدماتی را کاهش دهیم.

مدیرعامل ایساکو درباره برخورد با متخلفین عرضه کالا متفرقه بیان کرد: ما به صورت لحظه ای در حال پایش و رصد شبکه فروشگاهی و خدماتی هستیم که اقلام غیر اصل به دست مردم نرسد. با ایجاد فروشگاه مرکزی میخواهیم قیمت اقلام یدکی را متعادل کنیم.

در انتهای نشست سلاجقه در خصوص ادغام خدمات پس از فروش ایران خودرو و ایساکو پاسخ داد: به صورت پایلوت یک نمایندگی در‌حال عرضه خدمات به محصولات هر‌دو شرکت است اگر‌ بتواند میزان رضایت مشتریان را در پی خود داشته باشد تمدید خواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.