کد خبر : 23987
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 دی 1402 - 13:09

مجتبی دوراندیش

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران
بانک سپه در بخش‌های مختلف نهمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور چشمگیر دارد.

به گزارش خریدار؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه علاوه بر حضور در هیئت داوران جشنواره چهره‌های ماندگار و مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، در پنل تخصصی تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری تجارب ارزنده خود در حوزه بانکداری را با صاحب‌نظران و کارشناسان حاضر در این رویداد مهم به اشتراک گذاشت و از غرفه های شرکتهای حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه نیز ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در نشست نقد و ارزیابی بانک ها در مسیر تحول دیجیتال در روز دوم نمایشگاه به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.

بهزاد صفری معاون فناوری اطلاعات بانک سپه یکی از سه سخنران نشست هوش مصنوعی ریزش و رویش مشاغل در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران است.

بانک سپه به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه تراکنش ایران با ایجاد غرفه از طریق شرکت‌های زیر مجموعه و حضور مدیران ارشد شرکت‌های فوق در سایر نشست‌های تخصصی، کمیته‌های علمی و کارگاه‌های ارائه محصول در بخش‌های مختلف حضور فعال دارد.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از ۱۸ لغایت ۲۰ دی ماه سال جاری با حضور کارشناسان و صاحب نظران اکوسیستم صنایع مالی،بانکی،پرداخت و فناوری به مدت ۳ روز در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری و هتل لاله تهران برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.