کد خبر : 11043
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 13:03

اظهارات نایب رئیس مجلس درباره نامه منتسب به نمایندگان

لیست منتشر شده جعلی بوده است

لیست منتشر شده جعلی بوده است
علی نیکزاد در پاسخ به تذکری درباره نامه اخیر منتسب به نمایندگان، گفت: لیست منتشر شده جعلی بوده است و بیانیه نمایندگان نیز ضدمردمی نبوده، بلکه در آن درخواست کرده اند تا با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود.

به گزارش خریدار، علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز مجلس که ریاست آن را برعهده داشت، در پاسخ به تذکری درباره نامه اخیر منتسب به نمایندگان، گفت: لیست منتشر شده جعلی بوده است و بیانیه نمایندگان نیز ضدمردمی نبوده، بلکه در آن درخواست کرده اند تا با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود. مجلس نیز اقدام قانونی خود را انجام داده است.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: نمایندگان در بیانیه خود اعلام کرده اند که با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود، نه معترضان. بالاترین بیان، بیان رهبر معظم انقلاب بود که فرمودند آنهایی که معترض هستند و دست به قتل و آشوب نزده اند، فرزندان من هستند.

یکشنبه هفته گذشته نامه ای منتسب به 227 نماینده مجلس در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از درخواست نمایندگان برای برخورد قاطع با اغتشاشگران بود. این نامه و لیست امضا کنندگان آن در روزهای گذشته، توسط روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، تکذیب و جعلی دانسته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.