کد خبر : 25516
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 اسفند 1402 - 11:41

مجتبی دوراندیش

تاکسی‌های فرسوده یزد با وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نو می‌شوند

تاکسی‌های فرسوده یزد با وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نو می‌شوند
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای نوسازی تاکسی‌های فرسوده استان یزد به صاحبان این تاکسی‌ها، ۲۵۰میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

به گزارش خریدار، بانک قرض‎‌الحسنه مهر ایران با سازمان شهرداری یزد تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح حمایتی امضا کرد.

«مهدی فعالی» رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد، اظهار داشت: با توجه به ضرورت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر یزد با حمایت شهرداری و تصویب در صحن علنی شورای مجلس اسلامی مقرر شد وام‌های ویژه‌ای به نوسازی تاکسی‌ها اختصاص یابد.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان یزد، با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰۰تاکسی در یزد وجود دارد و ۹۰۰ تاکسی این استان فرسوده شده، اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران امضا شد، در راستای نوسازی تاکسی‌های فرسوده به صاحبان این تاکسی‌ها، ۲۵۰میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه پرداخت می‌شود.

در ادامه این دیدار «امیرحسینی» مدیر شعب بانک در استان یزد در خصوص تأمین وام بانکی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی استان، گفت: شهرداری یزد از محل تجمیع منابع شهرداری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با مشارکت تاکسیران‌ها، به رانندگان تاکسی وام ۲۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

وی افزود: فرآیند دریافت وام متقاضیان، به صورت آنلاین و بدون مراجعه به شعبه انجام می‌شود و در صورت مشارکت خودروساز طرف قرارداد، این بانک تا پایان سال برای پرداخت وام مرحله دوم نوسازی تاکسی و همچنین ۹۰۰ دستگاه مینی‌بوس آمادگی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.