کد خبر : 23817
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 14:45

مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد:

مجتبی دوراندیش

همکاری گسترده بانک مسکن با پتروشیمی باختر

همکاری گسترده بانک مسکن با پتروشیمی باختر
دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نشست مشترک با مهندس داود رضاربانی، مدیرعامل پتروشیمی باختر از آمادگی این بانک برای ارئه خدمات در زمینه‌های مختلف و همکاری در ساخت پروژه‌های مسکن برای کارکنان شرکت باختر خبر داد.

به گزارش خریدا،  مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های بانک مسکن در بخش‌های مختلف افزود: در نظر داریم با توسعه فعالیت های خود به ویژه درحوزه بین الملل از ظرفیت های بانک در همکاری و پیشبرد اهداف پتروشیمی باختر استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: دغدغه و ماموریت ما در بانک مسکن فراهم کردن زمینه مساعد و بدون چالش برای فعالان اقتصادی و حرکت رو به جلو در مسیر توسعه کشور است.

دکتر حسینی ارائه تسهیلات در بخش های مختلف را از ظرفیت های بانک مسکن برشمرد و گفت: پتروشیمی باختر می تواند از تسهیلات این بانک در قالب طرح هایی همچون کارگشا، ثمر، تابش و… و نیز تسهیلات مربوط به خرید، ساخت، ودیعه مسکن و تعمیرات بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه بانک مسکن دارای یکی از بزرگترین شرکت‌های ساخت و ساز کشور را داراست ظرفیت ارائه خدمات برای پروژه های بزرگ را در سراسر کشور دارد، تصریح کرد: صنعت ساختمان سازی پیوسته در حال تغییر و تحول است به همین منظور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها تلاش می کنیم هم سرعت ساخت و ساز را با توجه به افزایش تقاضا بالا ببریم و هم ساختمان‌های با کیفیت تر و متنوع‌تری به متقاضیان تحویل دهیم.

وی در ادامه از مشارکت گسترده با دیگر نهادها و مجموعه‌های بزرگ خبر داد و گفت: مذاکره و عقد تفاهم نامه با رییس کل دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت زمین‌هایی که متعلق به این دانشگاه و درمرکز شهر واقع شده از دیگر پروژه های بزرگ مشارکتی و در حال اجراست.

دکتر حسینی همچنین به اجرای طرح‌های بزرگ ساخت مسکن با مشارکت سازمان صداوسیما، شهرداری تهران در بخش بافت فرسوده و شرکت های بزرگی نظیر ایران خودرو اشاره کرد.

وی افزود: ساخت صد هزار مسکن در سراسر کشور و ساخت و ساز در منطقه سیستان و بلوچستان که پروژه‌های اصلی پتروشیمی باختردر این مناطق قرار دارد از برنامه‌های هدف گذاری شده ای است که با جدیت دنبال می شود.

در ادامه این نشست مهندس داودرضا ربانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی باختر با اظهار امیدواری در مورد همکاری با بانک مسکن و استفاده از خدمات گسترده بانک برای رفع دغدغه‌های کارکنان این شرکت گفت: پروژه‌های اصلی ما بیشتر در منطقه چابهار و جنوب واقع شده که مشارکت با بانک مسکن برای ساخت 500 واحد، ساخت خانه های سازمانی در مناطق جنوب، برای کارکنان و ساخت مسکن درغرب کشور از جمله این طرح‌هاست.

مهندس ربانی با اشاره به حمایت های بانک مسکن از سازمان ها و شرکت ها در بخش های ساخت و ساز و توسعه مسکن، از مدیرعامل بانک مسکن به دلیل این حمایت ها تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.