کد خبر : 25183
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 15:31

سخنگوی دولت:

مریم آهون بر

استقبال خوبی از «طرح فجرانه» صورت گرفته است

استقبال خوبی از «طرح فجرانه» صورت گرفته است
سخنگوی دولت گفت: طبق گزارش وزیر تعاون، استقبال خوبی از طرح فجرانه صورت گرفته و به خصوص آنکه دهک‌های پایین جامعه از این طرح استقبال کرده و بهره بردند.

به گزارش خریدار، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) هیأت دولت در حضور خبرنگاران، گفت: مردم کشورمان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور پرشکوهی داشتند و اعضای دولت هم قدردان این حضور پرشور هستند.

وی افزود: در جلسه امروز هیأت دولت، رئیس‌جمهور درباره گلایه از برخی مدیرانِ پروازی در استان‌های مرزی، دستور داد که اگر ضرورتی وجود ندارد، استفاده از مدیرانی که در استان مستقر نیستند، مگر در موارد ضروری و مهم، نباید صورت گیرد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: طبق گزارش وزیر تعاون، استقبال خوبی از طرح فجرانه صورت گرفته و به خصوص آنکه دهک‌های پایین جامعه از این طرح استقبال کرده و بهره بردند.

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز برای نظارت بر فرآیندهای مختلف واردات و توزیع کالاهای مختلف از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آئین‌نامه‌ای به تصویب رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: به پیشنهاد سازمان حفاظت از محیط زیست، قرار شد شرایط و ضوابط کلی شکار در کشور تعیین شود تا این سازمان نظارت مؤثر را بر انجام شکارها داشته باشد و حفاظت و حمایت از محیط زیست فراهم شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.