کد خبر : 9853
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 10:19

اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت

اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت
مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران از اجرای پروژه های بزرگ سرمایه گذاری در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خریدار، مهدی شریفیان در دیدار با مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران گفت: سازمان سرمایه گذاری همواره به دنبال ایجاد فضای مثبت رقابتی و همچنین شفافیت و تسهیل در عقد قراردادهای مشارکتی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به پتانسیل های سرمایه گذاری غرب پایتخت افزود: در سال جاری عملیات اجرایی 3 پروژه بزرگ و تاثیر گذار با همکاری شهرداری منطقه 2 تهران در نقاط مهم این منطقه آغاز می شود.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران افزود: قرارداد پروژه هتل 5 ستاره کوهستان به عنوان یکی از موثرترین و درـآمدزا ترین پروژه های پایتخت در فضایی به مساحت تقریبی 17.500 متر مربع به صورت مشارکت مدنی با سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرایی می شود.

شریفیان تصریح کرد: در ادامه پروژه های مشارکتی غرب پایتخت، مجموعه فرهنگی ورزشی خوارزمی در فضایی به مساحت تقریبی 4000 متر مربع به صورتB.O.T در منطقه 2 کلید خواهد خورد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: باغ راه فدک و پروژه نشاط و سلامتی از دیگر پروژه هایی است که در سال جاری با مشارکت سرمایه گذاران در خیابان ایران زمین منطقه 2 در دستور کار قرار می گیرد.

وی با تاکید بر تسهیل در عقد قراردادهای سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: سازمان سرمایه گذاری همواره نقش تسهیلگری در پروژه های سرمایه گذاری را داشته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دیدارهای هفتگی با شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان ها بر افزایش سرعت قراردادها و رضایت و اعتماد سرمایه گذاران تاکید شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.