مجتبی دوراندیش
طرح تحول کسبوکار بانک سینا، اثربخشی عملکردها را به همراه دارد
به گزارش خریدار به نقل از روابطعمومی بانک سینا، مهدی باستان در هماندیشی دو روزه مدیران صف و ستاد بانک سینا با اشاره به برنامهها و اقدامات ضروری جهت طراحی و جاریسازی طرح راهبردی کسبوکار این بانک افزود: ایجاد تحول اثربخش در حوزه چابکی سازمانی، تغییر نظام برنامهریزی، کنترل هوشمند عملکرد، اصلاح کارآمد فرایندهای کسبوکار و ایجاد همسویی راهبردی در بدنه بانک از رویکردهای حاکم در این بخش به شمار میرود.
وی همچنین شناخت دقیق وضع موجود و عارضهیابی با هدف شناسایی و سنجش قابلیتهای درونی بانک، بهینهسازی قابلیتهای موجود و توسعه قابلیتهای جدید مورد نیاز را از رویکردها و دغدغههای حاکم بر طراحی وضع مطلوب و طرح نظام مدیریت راهبردی بانک دانست.
باستان با بیان آنکه توسعه استراتژی و برنامه اجرایی و کنترلی بانک از مهمترین فرایندهای عمده تدوین طرح راهبردی کسبوکار بانک است، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دقیق تمام واحدهای حوزه مرکزی با توسعه سیستم اطلاعات راهبردی، ارائه گزارشهای عملکردی منظم در حوزههای مختلف و ایجاد کتابخانه گزارش مدیریت از برنامهها و فعالیتهای مهم این بخش است.
معاون برنامهریزی بانک سینا در ادامه از استقرار نظام بهبود فرایندها، توسعه خلاقیتها و نوآوریها خبر داد و افزود: در راستای تحول کسبوکار بانک، جشنواره بهرهوری شعب، جشنواره خلاقیت و نوآوری و جشنواره کیفیت فرایندها به منظور تشویق و ترغیب همکاران در ارائه ایدههای خلاق و نوآورانه اجرایی میشود.
باستان همچنین استقرار نظام کنترل راهبردی، پایش و مراقبت عملکرد مناطق و استقرار نظام پاداش مبتنی بر عملکرد درحوزه صف و ستاد را از موارد مطروحه در طرح راهبردی کسبوکار بانک سینا دانست.
برچسب ها :بانک ، بانک سینا ، سینا ، فرایندهای کسبوکار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0