کد خبر : 9362
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 12:34

مریم آهون بر

۴۰۰ کارگر تعلیقی نساجی مازندران در یکسال گذشته به سرکار برگشتند

۴۰۰ کارگر تعلیقی نساجی مازندران در یکسال گذشته به سرکار برگشتند
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۴۰۰ کارگر تعلیقی نساجی مازندران با تلاش دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبارات، نوسازی ماشین آلات خط تولید و شناسایی بازار هدف فروش کالا به سرکار برگشتند.

به گزارش خریدار ، سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در بازدید از نساجی مازندران در قائمشهر افزود: نساجی مازندران یکی از ظرفیت های قدیمی و مهم تولیدی در کشور است که حمایت از این بنگاه اقتصادی جزو اولویت های سازمان صمت استان است.

وی با بیان این که، قسمت بافت نساجی مازندران اکنون با تمامی ظرفیت فعال است و در سفر استانی رئیس جمهور نسبت به احیای این واحد صنعتی بزرگ تاکید شده بود، گفت: خوشحال هستیم که در کمتر از هفت ماه گذشته این بنگاه اقتصادی جان دوباره گرفته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد حداکثر ۱۰۰ شغل جدید در نساجی مازندران حداکثر تا ۲ ماه آینده با اجرای طرح های توسعه ای خبر داد و افزود: روند رونق و تثبیت اشتغال در این واحد صنعتی باجدیت در استان دنبال می شود.

فاطمی امین ادامه داد: در یکسال گذشته حدود ۵۰ میلیارد تومان برای نوسازی و احیای نساجی مازندران هزینه شده است و در ماه های آینده این رقم به حدود ۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.