کد خبر : 20302
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 21:12

معاون مدیرعامل در برنامه ریزی و توسعه سازمانی مطرح کرد:

مجتبی دوراندیش

پیاده سازی سامانه مدیریت استراتژیک در بانک کارآفرین

پیاده سازی سامانه مدیریت استراتژیک در بانک کارآفرین
معاون مدیرعامل در برنامه ریزی و توسعه سازمانی در گردهمایی مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین رویکرد جدید بانک، در برنامه ریزی عملیاتی شعب و واحدهای ستادی و مدل ارزیابی عملکرد جدید را تشریح کرد.

به گزارش خریدار،  اصغر طاهرپوراصل معاون مدیرعامل در برنامه­ ریزی و توسعه سازمانی در این گردهمایی گفت: در سال گذشته براساس اهداف استراتژیک و عوامل کسب ­و کار بانک کارآفرین، برخی برنامه ­های زیر ساختی در دستور کار قرار گرفت که اجرای مؤثر آنها نقش مهم در دستیابی بانک به استراتژی­ های مصوب دارد.

وی ادامه داد: در اجرای این امر مهم، برنامه ­ریزی در سطوح شعب و واحدهای ستادی در بانک مورد تحول و بازبینی قرار گرفت، به نحوی که تمامی واحدهای بانک ضمن آگاهی به نقش خود در تحقق اهداف استراتژیک، براساس معیارهای اساسی تحقق برنامه ­ریزی و سنجه ­های عملکردی مورد ارزیابی قرار می­گیرند. طبعا شاخص‌های ارزیابی با تغییراتی که در اصلاح معماری سازمانی در حال انجام است به طور مداوم مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

معاون مدیرعامل در برنامه ­ریزی و توسعه سازمانی تصریح کرد: علاوه بر این، همه‌ی واحدها به عنوان عضوی از خانواده کارآفرین از دستیابی بانک و شعب به اهداف تعیین شده متأثر می­ شوند. در این راستا، سامانه مدیریت استراتژیک با تمرکز بر مدل ارزیابی تحقق برنامه استراتژیک بانک و ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی در حال پیاده­ سازی است.

طاهرپور در ادامه اظهار داشت: برنامه ­ریزی عملیاتی شعب در سال 1402 با شعار«هر شعبه یک بانک» تدوین و به شبکه شعب ابلاغ شد که با همکاری مدیریت امور فناوری اطلاعات، تغییرات ایجاد شده در برنامه عملیاتی شعب در قالب کارنامه‌های در سامانه داخلی BI در اختیار روسای شعب قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: به منظور تحقق برنامه شعب در سال جاری برای معاونت­ ها تکالیفی تعیین و به آنها ابلاغ شده است.

معاون مدیرعامل در برنامه ­ریزی و توسعه سازمانی همچنین به پروژه ارزش­ گذاری مشتریان مبتنی بر هزینه و فایده اشاره کرد و گفت: با استفاده از خروجی­ های مدل ارزش­ گذاری مشتریان می­توان در خصوص میزان ارزش مشتری برای بانک (که براساس درآمدها و هزینه ­ها ایجاد شده توسط مشتری برای بانک محاسبه می­ شود) تصمیم­ گیری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.