کد خبر : 2744
تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 12:23

پایداری رابطه رسانه و روابط عمومی مستلزم تعیین اصول مشخص است

پایداری رابطه رسانه و روابط عمومی مستلزم تعیین اصول مشخص است
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، سید فرید میرموسوی مدیر رابط عمومی شرکت بیمه دی گفتگویی با رسانه نبض بازار داشته است که در ادامه می خوانید؛

به گزارش خریدار، دبیر کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران درباره ارتباط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها اظهار کرد: گاهی این ارتباط مناسب است، اما در مواردی نیز مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن به سیاستگذاری سازمان و رسانه مرتبط است، اما این رابطه در زمانی بهتر می‌شود که همکاری خود را بر اصولی مشخص و معین بنا نهاده باشند.

فرید میرموسوی در گفتگو با نبض بازار با اشاره به روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط‌عمومی‌ها، اظهار کرد: نظام‌های اجتماعی هیچ‌گاه خالی از ارتباطات انسانی نبوده است و در طول تاریخ هرگاه نهادی شکل گرفته است در تعامل ارتباطی با سایر نهاد‌های موازی و رقیب و همسو با خود بوده است. به شکلی در دنیای مدرن تلاش شده است به انتقال پیام‌ها شکل، قالب و ساختار داده شود و این حرکت در تمام زمینه‌های اجتماعی به وجود آمده و چارچوب و قالب پیدا کرده است.
وی ادامه داد: بخش دیگر ارتباطات در جهان آزاد شکل گرفته است وبه دلیل رقابتی که میان ارایه محصولات وجود داشت، نظام‌ها تلاش کردند تا با برقراری ارتباطات ترغیب بیشتری برای خرید محصولات و خدمات خود ایجاد کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.