کد خبر : 6750
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 18:54

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس:

مریم آهون بر

وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرد

وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرد.

به گزارش خریدار، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو، گفت: این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود و وجه مثبت آن این بود که کیفیت خودروها را خیلی خوب به نمایش گذاشته شده و به این وسیله بخشی از ابهاماتی که در جامعه درباره کیفیت خودروها وجود دارد رفع میشود.
پاشایی بهرام در ادامه خاطر نشان کرد: پلتفرم های خیلی خوب، جذاب و جوان پسندی در نمایشگاه صنعت خودرو به نمایش گذاشته شده و امیدواریم که این پلتفرم ها هر چه سریعتر به تولید انبوه برسد.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: خودروی برقی رونمایی شده در این نمایشگاه خیلی مورد توجه قرار گرفت و نکته حائز اهمیت اینکه صفر تا صد موتور این خودرو به دست جوانان خودمان طراحی شده است و امیدواریم که با توجه به مشکلات زیست محیطی که در کشور با آن روبه رو هستیم هر چه زودتر این خودرو به تولید انبوه برسد.
پاشایی بهرام گفت: وزیر صمت به تمام قول هایی که در جلسه رای اعتماد به نمایندگان مجلس داد عمل کرده و باید به وزیر زمان بیشتری بدهیم.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: وزیر صمت به طور ویژه و جدی روی استانداردهای ۸۵گانه خودرو متمرکز شده‌ تا آنها را اجرایی کند و از آنجایی که این استانداردها در راستای احترام به حقوق مصرف کننده است برای نمایندگان مجلس از اهمیت بالایی بر خوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.