کد خبر : 22703
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 20:32

به میزبانی بیمه نوین برگزار شد؛

مجتبی دوراندیش

نشست هم اندیشی فعالان صنعت به منظور همکاری‌های دوجانبه

نشست هم اندیشی فعالان صنعت به منظور همکاری‌های دوجانبه
نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه‌های مختلف صنعت به میزبانی بیمه نوین برگزار شد.

به گزارش خریدار، نشست هم‌اندیشی مدیران برجسته صنعت با هدف ایجاد بستری جهت معرفی فعالیت‌ها، توسعه همکاری‌های دوسویه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های در راستای رشد فعالیت‌های اقتصادی به میزبانی بیمه نوین برگزار شد.

در این نشست بیش از 20 نفر از مدیران باسابقه در بخش‌های مختلف کسب و کار معادن، فلزات، فولاد، انرژی، خدمات سلامت، گردشگری و بخش اعتباری و بانکی حضور یافتند و ضمن معرفی فعالیت‌های خود به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت‌های رشد و همکاری‌های دو جانبه پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، حمیدرضا صفری؛ معاون شبکه فروش‌ و توسعه‌بازار بیمه نوین ضمن معرفی خدمات بیمه‌ای این شرکت و ظرفیت‌های موجود جهت تعامل با کسب و کارهای صنعتی، گفت: شرایط موجود اقتصادی در کشور برای بقا و توسعه نیازمند همکاری‌های دو سویه و تعامل همه جانبه میان فعالان صنعت است. همچنین حوزه‌های مختلف کسب و کار نیازمند ایجاد فضاهای جدید، جذب نیروی متخصص و توجه به بستر دیجیتال برای رقابت در بازارهای داخلی و خارجی هستند که بخش بیمه نیز از این امر مستثنی نیست.

وی در ادامه افزود: بیمه به عنوان یکی از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور در راستای ایجاد امنیت و فضای پایدار در کنار حوزه‌های مختلف کسب و کارها قرار دارد تا در نهایت شرایط بهتری برای ثبات بیشتر و گسترش فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.