کد خبر : 24910
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 14:12

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مریم آهون بر

عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود

عیدی بازنشستگان تا اوایل اسفندماه پرداخت می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و کارمندان تا اوایل اسفندماه خبر داد و گفت: پرداختی حقوق کارگران هم معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن‌ها در طول سال خواهد بود.

به گزارش خریدار، صولت مرتضوی روز چهارشنبه – ۱۸ بهمن ماه – پس از جلسه هیأت وزیران و در حیاط دولت درباره عیدی بازنشستگان، کارگران و کارمندان در پایان امسال به خبرنگاران گفت: طبق قانون، عیدی کارگران مشخص است که دقیقا چه میزان پرداخت می‌شود و امیدواریم تا پایان بهمن یا اوایل اسفندماه این عیدی پرداخت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: معادل ۲ ماه حقوق دریافتی آن کارگر که به مدت ۱۲ ماه در طول سال کار کرده است، عیدی به وی از سوی کارفرما پرداخت می‌شود.

مرتضوی درباره میزان عیدی بازنشستگان و کارمندان تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و کارمندان طبق مصوبه‌ای که هیات وزیران داشت، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان به هر بازنشسته یا کارمند خواهد بود. البته با داشتن همسر ۷۰۰ هزار تومان و هر فرزند، ۳۰۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه خواهد شد.

وی درباره زمان وازیر عیدی بازنشستگان و کارمندان خاطرنشان کرد: تامین منابع در این باره انجام شده و ابتدا حقوق بازنشستگان و کارمندان پرداخت می‌شود و ان شا الله تا اوایل اسفندماه عیدی بازنشستگان و کارمندان نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.