کد خبر : 24816
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 بهمن 1402 - 17:34

با حضور مدیرعامل بانک مسکن؛

مجتبی دوراندیش

عملیات اجرایی ۲ پروژه و افتتاح ۴ مجتمع تجاری در آغاز شد

عملیات اجرایی ۲ پروژه و افتتاح ۴ مجتمع تجاری در آغاز شد
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی و افتتاح عملیات اجرایی پروژه‌های «400 واحدی باران 2 »، «128 واحدی ارغوان»، بوستان هاو سه مجتمع‌ تجاری مروارید، سپیدرود و هراز شهر با حضور مدیر عامل بانک مسکن در شهر پردیس جدید آغاز شد.

به گزارش خریدار ؛ دکتر سید عباس حسینی در بدو ورود به شهر جدید پردیس به زیارت گلزار شهدای گمنام این شهر رفت و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

دکتر حسینی در ادامه و در آیین افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه اقدامات این بانک محدود به شهر جدید پردیس و مجتمع‌های تجاری نمی‌شود گفت: ماموریت اصلی بانک مسکن با تاسی از قران کریم تامین خانه و به تبع آن ایجاد آرامش خاطر برای مردم کشورمان است.

وی ادامه داد: ساخت‌ و سازهای مربوط به طرح «نهضت ملی مسکن» از این منظر ارزشمند است که در سراسر کشور گستردگی دارد و علاوه بر خانه دار شدن مردم موجب توسعه اقتصادی، رونق مشاغل و صنایع مرتبط و کاهش تورم می شود.

دکتر حسینی افزود: انتظار می‌رود پروژه‌های بزرگ در حال اجرا در شهر پردیس منجر به تسهیل خدمت‌رسانی و تامین رفاه بیشتر برای اهالی این شهر شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه مشارکت در توسعه شهر جدید پردیس یکی از مهمترین مأموریت‌های بانک مسکن است گفت: پروژه ۱۲۸ واحدی مسکونی ارغوان در زمینی به مساحت یازده هزار متر مربع در قالب هشت بلوک با استفاده از به روز‌ترین ایده‌های طراحی و اصول معماری پایدارعملیاتی شده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به جزئیات عملیات اجرایی اولین مجتمع مسکونی چند منظوره شهر پردیس گفت: پروژه باران ۲ اولین مجتمع سبز شهر جدید پردیس شامل ۴۰۰ واحد، فضاهای ورزشی، سالن سینمای اختصاصی، بام سبز و فضاهای دیگر شهری است.

دکتر حسینی تاکید کرد: این پروژه با نگاه ایجاد ارزش افزوده در طراحی معماری و استانداردسازی در نحوه ساخت و الگوسازی در کیفیت و امکانات قابل عرضه در مجتمع های مسکونی طراحی شده است.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: اکنون «زمان» در بانک مسکن به‌مثابه یک ضرورت تلقی می‌شود؛ بنابراین تمام تلاش ما بر این است تا پروژه‌های ساخت‌وساز با حداکثر کیفیت و در کوتاهترین زمان تحویل مردم داده شود.

وی اضافه کرد: بانک مسکن در گذشته تنها در تأمین مالی پروژه‌های ساخت‌وساز مشارکت داشت، اما در رویکرد جدید یک گام رو به جلو برداشته و موضوع شهرسازی و تمدن‌سازی را در اولویت کاری خود قرار داده است؛ شروع عملیات احداث شهر جدید ساحلی خلیج فارس در بندرعباس توسط بانک مسکن از جمله برنامه‌های جدید بانک در این حوزه است که با جدیت دنبال می شود. دکتر حسینی تاکید کرد: دغدغه ما سودآوری نیست زیرا بر این باوریم که خدمت به مردم، برکات بیشتری به همراه دارد؛ به همین دلیل انجام کار سالم در نهایت صداقت از جمله مهمترین اهداف بانک مسکن است.

• افتتاح بیش از 12 هزار واحد مسکونی و تجاری

مدیرعامل بانک مسکن با تشریح روند پروژه‌هایی که در ایام مبارک دهه فجر آغاز یا افتتاح شده اند گفت: بیش از 12 هزار واحد اعم از مسکونی و تجاری، افتتاح شده که از جملۀ آنها می‌توان به مجتمع 10 هزار واحدی بندرعباس اشاره کرد.بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در سه شیفت، تمام این واحدها در موعد مقرر و به‌ فوریت به متقاضیان تحویل داده می‌شود. حسینی با اشاره به افتتاح پروژه های مجتمع‌ تجاری یکصد واحدی مروارید، بوستانها و مجتمع‌ های تجاری 32 واحدی هراز و 30 واحدی سپیدرود گفت: در مجتمع تجاری یکصد واحدی مروارید که یکی از بزرگترین مراکز تجاری شهر پردیس است فضاهای فرهنگی، اولین پردیس سینمایی این شهر و رستوران های مجهز به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین در ادامه آیین افتتاح پروژه ها در پردیس، ساختمان کلانتری این شهر نیز با هزار متر مربع فضای اداری و در زمینی به مساحت سه هزار متر توسط بانک مسکن ساخته و افتتاح شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.