کد خبر : 15138
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 12:20

صدور۳ میلیون و۴۵۳ هزار دلار حواله ارزی توسط شعبه کاشان

صدور۳ میلیون و۴۵۳ هزار دلار حواله ارزی توسط شعبه کاشان
معاون شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران از صدور۳ میلیون و۴۵۳ هزار دلار حواله ارزی وارده و صادره توسط این شعبه در ۹ ماهه ابتدای سال۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مسعود سیفی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، اعلام کرد: این شعبه موفق به دستیابی به رشد ۷۷ درصدی در بخش تسهیلات اعطایی طی نه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.
وی گفت: شعبه کاشان تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ بالغ بر۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع مختلف اعم از صنایع ریسندگی و بافندگی، فولاد، گلاب و عرقیجات ، صنایع تبدیلی وبخش بازرگانی شهر کاشان اعطا کرده است؛ این رقم در مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۴ هزارمیلیارد ریال بوده است.
سیفی به رشد ۷۲ درصدی مانده تسهیلات اعطایی ریالی در محدوده زمانی یاد شده اشاره کرد و افزود: طی۹ ماه اول سال، شعبه کاشان ۹هزارمیلیارد ریال مانده تسهیلات اعطایی ریالی داشته که این رقم در مدت مشابه سال قبل کمی بیش از ۵ هزار میلیارد ریال بوده و این درحالی است که شعبه کاشان فاقد هرگونه بدهی غیرجاری و مطالبات معوق از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است.
به گفته وی، شعبه کاشان طی ۹ ماهه اول سال موفق به واگذاری ۲۱هزار و ۸۷۶ فقره چک جمعاً به مبلغ ۱۰هزار و سیصدو پنجاه و دو میلیارد ریال در یک سال شده است که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹ و ۳۵ درصدی را نشان می دهد.
وی اظهار داشت: این شعبه از بدو تاسیس در سال ۹۶، توانسته بیش از ۱۰ طرح ورود ماشین آلات بافندگی به مبلغ یک هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال و یک طرح ورود ماشین آلات ریسندگی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال را تامین مالی کنند و دو فقره طرح در دست بررسی نیز به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال را در دستور کار خود دارند.
سیفی افزو: از مهمترین تسهیلات اعطایی طی مدت فعالیت بانک توسعه صادرات ایران در شهر کاشان، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش جهت تولید محصولات شرکت های صادراتی ، اعطای تسهیلات ثابت برای واردات ماشین آلات بافندگی و ریسندگی و کمک به صادرات محصولات تولیدی به بیش از ۶۴ واحد تولیدی شهر کاشان بوده است.
معاون شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران، گفت: تعامل سازنده و مستمر با صادرکنندگان و تولیدکنندگان از سیاست های اصلی این بانک بوده است و بر این اساس همکاران ما در شعبه کاشان طی یکسال اخیر از ۱۹۲ واحد تولیدی بازدید و با فعالان عرصه صنعت و بازرگانی این شهر مذاکره کرده اند.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، شعبه کاشان توانسته است طی چهار دوره ، رتبه برترعملکردی شعب این بانک بر اساس شاخص های اعلامی توسط موسسه آموزش بانکداری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تاسیس تا کنون را کسب نماید .
گفتنی است شعبه کاشان برای پنج سال متوالی (۱۴۰۱-۹۷) از بین شعب بانک توسعه صادرات ایران موفق به کسب رتبه اول در حوزه میزان دریافت چک های واگذاری و چک های صیادی در سیستم چکاوک شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.