کد خبر : 25225
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 23:47

مجتبی دوراندیش

روابط عمومی پتروشیمی خراسان جوایز جشنواره امتداد را درو کرد

روابط عمومی پتروشیمی خراسان جوایز جشنواره امتداد را درو کرد
مدیر روابط عمومی پتروشیمی خراسان صبح امروز با کسب ۷ جایزه در آیین اختتامیه جشنواره مدیران برتر روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مقام برترین مدیر روابط عمومی وزارتخانه نائل آمد.

به گزارش خریدار،مهندس ابوالفضل نیکبخت ۴ بار برای اخذ تندیس زرین در رشته‌های شبکه‌های اجتماعی، مستندسازی رویداد، پیوست رسانه ای و عکس و ۳ بار برای اخذ مقام دوم در رشته های انتشارات، تبلیغات و تولید محتوای رسانه ای، بر روی سن رفت و در حضور دکتر خلج رییس شورای اطلاع رسانی دولت و معاونین وزارت تعاون و کار تجلیل شد.

جشنواره مدیران برتر روابط عمومی‌ها (امتداد) با مشارکت حدود ۱۰۰۰ اداره روابط عمومی در سطح سازمان ها، شرکتها، موسسات، بانک ها و دستگاههای ستادی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و روابط عمومی پتروشیمی خراسان حایز ۷ رتبه برتر شد که از این حیث بی نظیر بود.

ابوالفضل نیکبخت که ریاست انجمن روابط عمومی ایران در استان خراسان شمالی را نیز برعهده دارد در این باره گفت: این موفقیت بزرگ را مدیون حمایت های بی شائبه مهندس حسنی مدیرعامل محترم پتروشیمی خراسان، تلاشهای تخصصی و شبانه روزی همکارانم در اداره روابط عمومی و همکاری صمیمانه سایر بخش های مختلف شرکت هستیم.

نیکبخت ادامه داد: ما در روابط عمومی همواره سعی کرده ایم به بهترین وجه ممکن با بهره‌گیری از تجهیزات روز دستاوردهای سایر بخشهای شرکت معظم و فاخر پتروشیمی خراسان را بیان کنیم و به خود می بالیم که برای چنین مجموعه موفقی کار می کنیم.

وی افزود: پتروشیمی خراسان طی یکسال اخیر جوایز مهم و افتخارات غیر قابل تکراری را اخذ کرده و همواره بر مدار تعالی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.