کد خبر : 10568
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 13:06

‏رئیس‌ بانک مرکزی عمان بعدازظهر امروز به تهران می‌آید

‏رئیس‌ بانک مرکزی عمان بعدازظهر امروز به تهران می‌آید
سخنگوی بانک مرکزی با اعلام سفر رئیس بانک مرکزی عمان به ایران، گفت: بانک مرکزی ایران روز آینده میزبان رئیس بانک مرکزی عمان است.

به گزارش خریدار، مصطفی قمری‌وفا سخنگوی بانک مرکزی، در صفحه شخصی خود نوشت: بانک مرکزی ایران فردا میزبان رئیس بانک مرکزی عمان است.

به گفته قمری وفا توسعه روابط بانکی و بین‌المللی ‎ایران و ‎عمان، محور گفت و گوهای علی صالح آبادی و طاهر بن سالم العمری خواهد بود.

بنابراین گزارش رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، دو روز پیش گفته بود ما در حال تلاش برای بازگرداندن سریع ۳ آمریکایی بازداشت شده در ایران هستیم و این یک اولویت برای دولت بایدن است.

«نورنیوز» هم پیشتر با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرده بود که توافقات مربوط به تبادل زندانیان ایران و آمریکا در کشورهای خارجی که ماه‌ها قبل انجام شده بود، اخیرا و با اعلام آمادگی آمریکا برای اجرای توافقات قبلی در حال انجام است.

همچنین وزیر امورخارجه کشورمان چند روز قبل گفت با طرف آمریکایی توافق کردیم نسبت به تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی بر اساس مذاکراتی که انجام خواهد شد، اقدام کنیم. آمریکایی‌ها نماینده‌ خود را از یک کشور ثالث تعیین کردند و حدود سه هفته پیش بر سر چگونگی تبادل زندانیان توافق کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.