کد خبر : 21748
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 14:04

مجتبی دوراندیش

دعوت از بانک‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن

دعوت از بانک‌ها برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن
مدیرعامل بانک مسکن در شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان و تلاش استانداری برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، از مدیران عامل بانک‌های حاضر در نشست خواست تا در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن با جدیت بیشتر استاندار را همراهی کنند.

به گزارش خریدار؛ جلسه شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان همزمان با هفته دولت با حضور استاندار، عضو هیات مدیره بانک مسکن، مدیرکل راه و شهرسازی و مقامات استانی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری بانک مسکن و مدیرشعب بانک مسکن برگزار شد.

مدیرعامل بانک با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و شعار دولت سیزدهم برای تامین نیاز مردم، بانک‌های دیگر را به عمل به تعهدات قانونی، حرفه‌ای و مسوولیت اجتماعی خود در استان برای پیشبرد این طرح عظیم دعوت کرد.

وی با تاکید بر دستور صریح رییس جمهوری در آخرین جلسه شورای عالی مسکن و هیات وزیران، مبنی بر پیگیری فوری نهضت ملی مسکن و برخورد با بانک‌های متخلف، خواستار پای کار آمدن بانک‌های دیگر برای تامین منابع مالی طرح نهضت ملی و آبادانی سیستان و بلوچستان شد.

دکتر حسینی گفت: اکنون که وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن با تمام توان در حال تامین به موقع زمین برای انجام طرح هستند، بانک‌ها نیز باید با فوریت به تعهدات خود عمل کنند.

وی گفت: در صورتی که منابع مالی در زمان مناسب تامین شود، پروژه‌های با درصد پیشرفت بالاتر سریع‌تر تجهیز شده و به بهره‌برداری می‌رسد که در نتیجه از محل آزادسازی منابع برای تکمیل دیگر پروژه‌ها هزینه خواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: برای رونق مسکن استان و رفع نیازهای مردم تمام‌قد در کنار استاندار سیستان و بلوچستان هستیم.

سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن و تاکید بر لزوم ایجاد خط اعتباری برای بانک مسکن گفت: با توجه به ظرفیت‌ها، گردش مالی در استان کم نیست و بانک‌ها باید در این طرح مشارکت کنند.

استاندار با اشاره به مشاغل مرتبط در بخش مسکن و کاهش تورم ناشی از رونق این بخش، خواستار حضور جدی همه بانک‌ها و نهادهای مرتبط در این مهم شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.