کد خبر : 17126
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 11:34

دریافت وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کارکنان سایپا امکان‌پذیر شد

دریافت وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کارکنان سایپا امکان‌پذیر شد
در چارچوب تفاهم‌نامه‌ای که بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و گروه خودروسازی سایپا منعقد شد، از این پس کارکنان این گروه خودروسازی می‌توانند از بزرگ‌ترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور وام دریافت کنند.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری‌های دو سویه به گفت‌وگو نشستند و تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امضا رسید.
در این نشست دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با سایپا، وام‌هایی در حوزه‌های مختلف به کارکنان این شرکت، بازنشسته‌های گروه سایپا و شرکت‌های زیر مجموعه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: این وام‌ها در حوزه‌های مختلف معیشت و کالا کارت با همکاری شرکت سایپا پرداخت خواهد شد و با توجه به استقبال خوبی که از وام‌های قرض‌الحسنه در سراسر کشور انجام می‌شود، امیدواریم این وام‌ها بتواند کمکی برای معیشت و رفاه پرسنل سایپا باشد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: با مساعدت مدیرعامل گروه سایپا و تلاش همکارانم در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این نوید را می‌دهم که در سریع‌ترین زمان ممکن این وام‌ها به پرسنل پرداخت شود.
وی اظهار داشت: پرداخت وام‌ها از ۴۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است که بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سایپا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده، شرایط بازپرداخت اعلام خواهد شد و امیدوارم این همکاری منشأ خیر برای کارکنان سایپا باشد.
جلب رضایت کارکنان سایپا با پرداخت وام قرض‌الحسنه
«محمدعلی تیموری» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست گفت: در نشستی که با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران داشتیم، خوشبختانه این بانک نیز در جهش تولید، کیفیت و توسعه محصول که سهم اصلی در ایجاد آن را کارکنان به عهده دارند، مشارکت کردند.
وی در همین رابطه اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد که این بانک تخصیص وام به‌صورت قرض‌الحسنه به پرسنل داشته باشد تا رضایت پرسنل گروه سایپا جلب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.