کد خبر : 22144
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 16:16

مجتبی دوراندیش

حضور فعال رایتل در سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز

حضور فعال رایتل در سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز
شرکت خدمات ارتباطی رایتل از نخستین سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز حمایت کرد.

به گزارش خریدار، این رویداد به‌همت دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری و حمایت بنیاد توسعه کسب و کار و شتاب‌دهنده فاخربوم و معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار شد.
این سمپوزیوم با هدف آشنایی با ظرفیت‌های همکاری در زیست‌بوم خلاق و دانش‌بنیان گردشگری و صنایع وابسته، شناسایی استارت‌آپ‌ها و مراکز نوآوری و خلاق فعال اکوسیستم گردشگری، جهت‌دهی به سیاست‌ها و برنامه‌های جاری صنعت گردشگری با شعار ملی هفته جهانی گردشگری «سفر به فردای ایران، با گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» ۹ و ۱۰ مهرماه ۱۴٠۲ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ، برگزار شد.
تقویت و توسعه انتقال فناوری‌های نوظهور گردشگری و صنایع وابسته، سرمایه‌گذاری سبز در صنعت گردشگری ایران و کارآفرینی و ایجاد اشتغال در جوامع محلی و مقاصد گردشگری ایران محورهای این رویداد است.
مخاطبان نیز مدیران و کارشناسان پارک‌های علم و فناوری، خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری، استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای گردشگری و صنایع وابسته، مدیران و کارشناسان تشکل‌ها و انجمن‌های علمی و صنفی گردشگری و صنایع وابسته و دانشجویان، پژوهشگران، دانش‌آموختگان و استادان رشته گردشگری و رشته‌های وابسته هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.