کد خبر : 22035
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 14:18

مجتبی دوراندیش

جابه‌جایی رایگان بیش ۱۳۸ هزار دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر با مترو تهران

جابه‌جایی رایگان بیش ۱۳۸ هزار دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر با مترو تهران
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: براساس آمار موجود ۱۳۸ هزار و ۹۲۰ دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر ماه ۱۴۰۲ با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

به گزارش خریدار، مسعود درستی افزود: مترو تهران همواره سعی کرده است با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود بهترین سرویس دهی را به شهروندان و مسافران داشته باشد.
وی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش رفت و آمد‌ها از روز اول مهر ماه، به منظور تسهیل تردد شهروندان با حداکثر توان خود برای سرویس دهی مناسب، تلاش می‌کنیم و طبق آمار در روز شنبه اول مهر ماه ۱۹هزار و ۲۰۰ دانش آموز و دانشجو و روز سوم مهر ماه که به نوعی روز اول سال تحصیلی بود، ۳۴ هزار و ۲۶۶ دانش آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابه‌جا شدند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه طبق آمار میزان تردد مسافران رو به افزایش است افزود: در روز چهارم مهر ماه ۴۳هزار و ۵۰۰ نفر و در روز پنجم ۴۱ هزار و ۹۵۴ دانش آموز و دانشجو مترو تهران و حومه را برای تردد انتخاب کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه ایمنی تمهیدات بسیار زیادی انجام شده است گفت: در حوزه زیرساخت‌ها ازجمله آماده سازی پله برقی‌ها و آسانسور‌ها تمام تلاشمان این بوده که با بالاترین کیفیت و بالاترین کمیت در خدمت مردم باشیم. خداروشکر امروز وضعیت پله برقی‌های مترو خیلی بهتر از چند ماه قبل است.
درستی در پایان با اشاره به اینکه در هفته اول مهر ماه حدود ۲میلیون و پانصد هزار سفر روزانه با مترو تهران به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: انتظار داریم موج اصلی افزایش مسافر در مهر ماه باتوجه به تعطیلات بین هفته و عدم بازگشایی کامل دانشگاه ها، در نیمه دوم‌ مهر رخ دهد و شرکت بهره برداری مترو با تمامی امکانات آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.