کد خبر : 22287
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 11:36

رئیس کل بیمه مرکزی خطاب به مدیران بیمه مرکزی

مجتبی دوراندیش

تمام توان، قدرت و دانش خود را برای تحقق اهداف بكار بگیرید

تمام توان، قدرت و دانش خود را برای تحقق اهداف بكار بگیرید
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حوزه ریاست کل بیمه مرکزی با حضور رییس کل، اعضای هیات عامل و مدیران کل بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش خریدار،  رئیس کل بیمه مرکزی در این برنامه با اشاره به این مطلب که باید از فرصت های محدود بدست آمده بر اساس تعالیم دینی به بهترین نحودر انجام وظایف بهره گیری کرد گفت: آن چیزی که از ما به یادگار می ماند خوبی ها و عملکردهای مثبت است.
دکتر علی استادهاشمی در ادامه سخنان خود گفت: نوع کاری که افراد انجام می دهند در ارایه خدمت موثر نیست اگر همه همکاران در هر سمتی وظایف خود رابه گونه ای انجام دهند که رضایت و خرسندی را به همراه داشته باشد، حتما حرکت سازمان سریعتر و بهتر خواهدشد و این موضوع آنجا مهم است که در چند سال آینده وقتی به پشت سرنگاه کنیم ببینیم که برای دیگران چه یادگاری را بر جای گذاشته ایم.
وی بادرخواست از مدیران و کارکنان برای انجام کارِ درست گفت: تمام توان و قدرت و دانش خود را برای اجرای وظایف محوله به بهترین شکل ممکن بکار بگیرید تا “تغییر” صورت گرفته و اهداف پیش بینی شده محقق شود.
رئیس کل بیمه مرکزی با تشکر از زحمات و تلاش های آقای فلاحتکاردر طول سالهای تصدی پست های مختلف در بیمه مرکزی ، به آقای قلی پور به عنوان مدیر کل جدید حوزه ریاست کل تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با توجه به وظایف حساس و کلیدی این حوزه ، نقش بسزایی در برقراری ارتباط بیمه مرکزی با شرکتها وسازمان های دیگر ، تعامل با کارکنان و برقراری انضباط اداری بین مجموعه بیمه مرکزی و سایر متولیان داشته باشد.
گفتنی است در این برنامه محمد حسین فلاحتکار مدیر کل سابق حوزه ریاست کل ضمن خیر مقدم به مدیر کل جدید ، ابراز امید وارکری کرد که خدمات ایشان منجر به افزایش بهره وری سازمان شود.
محسن قلی پور هم به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست کل با تشکر از حسن اعتماد رییس کل و آرزوی توفیق برای مدیر کل قبلی حوزه ریاست کل ، گفت برنامه ریزی های لازم برای عملیاتی شدن وظایف محوله با همکاری همه مدیران انجام خواهدشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.