کد خبر : 22487
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 22:04

مجتبی دوراندیش

تفاهم‌نامه همکاری کارگزاری بانک صادرات ایران با مرکز مالی ایران

تفاهم‌نامه همکاری کارگزاری بانک صادرات ایران با مرکز مالی ایران
​غرفه بانک صادرات ایران در دومین روز از دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش (اینوکس ۲۰۲۳) شاهد امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری این بانک با مرکز مالی ایران، جشن سی‌امین سالروز تاسیس این کارگزاری و همچنین رونمایی از سامانه یکپارچه بازاریابی با عنوان «سیب» بود.

به گزارش خریدار، تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری بانک صادرات ایران با مرکز مالی ایران با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، اجرایی، از طریق تبادل دانش و برقراری ارتباط علمی و آموزشی همزمان با سی‌امین سالروز تاسیس این کارگزاری به امضای سید هادی ابطحی مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات و محبوبه جعفری، مدیرعامل مرکز مالی ایران رسید.

همچنین همزمان با آئین گرامیداشت سی‌امین سالگرد تاسیس این کارگزاری که با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهدی اقبالی‌راد معاون شعب بانک صادرات ایران، مدیران ارشد این بانک و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک برگزار شد، از سامانه یکپارچه بازاریابی کارگزاری (سیب) در این کارگزاری نیز رونمایی شد.

با رونمایی از این سامانه و ایجاد پنل ادمین و همچنین پنل بازاریاب؛ از این پس بازاریابان کارگزاری می‌توانند براحتی از طریق سامانه‌ای که در دست دارند بصورت لحظه‌ای از تعداد و عملکرد زیرمجموعه خود بصورت شفاف مطلع شوند. همچنین گزارش‌های مربوط به فعالیت خود را نیز مشاهده کنند.

علاوه بر این امکان تهیه رونوشت و یا به اشتراک گذاری لینک اختصاصی کارگزاری مربوط به بازاریاب مهیا شده است.به همین مناسبت چاپ تمبر اختصاصی کارگزاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.