کد خبر : 21718
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 13:41

مجتبی دوراندیش

 تشریح سیاست‌های ده‌گانه بیمه ملت برای کسب پرتفوهای مناسب 

 تشریح سیاست‌های ده‌گانه بیمه ملت برای کسب پرتفوهای مناسب 
مدیرعامل بیمه ملت سیاست‌های ده گانه جدیدی را به منظور توسعه کمی و کیفی و افزایش سهم بیمه‌‌های عمر و حوادث در سبد پرتفوی کلی شرکت تشریح کرد.

به گزارش خریدار، مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‌های عمر و حوادث با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رییس هیئت مدیره و برخی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

یزدان‌دوست در این مراسم گفت: انتظار داریم سرپرست جدید با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تکیه بر اصول حرفه‌ای و راهبردی، ضمن رعایت ضوابط، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی نسبت به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات موثر و اساسی جهت توسعه کمی و کیفی این رشته و افزایش سهم بیمه‌‌های عمر و حوادث در سبد پرتفوی کلی شرکت اهتمام ورزد.

مدیرعامل بیمه ملت با تاکید بر مطالعه و اصلاح فرآیندها جهت رفع موانع افزود: رفع موانع توسعه فروش، جلب رضایت مشتریان، تسهیل در جریان گردش کار، مدیریت ریسک، نظارت جدی بر وصول به موقع حق بیمه‌ها و ممانعت از انباشت مطالبات، تعامل بهینه با شعب شرکت و شبکه فروش، فراهم آوردن بستر مناسب جهت بروز خلاقیت‌ها و ارائه طرح‌های جذاب از رویکردهایی است که انتظار می‌رود انجام و تحقق آن با حسن تدبیر مورد توجه جدی قرار گیرد.

در انتهای این مراسم حکم انتصاب‌ مهدی اسدی لاریجانی به عنوان سرپرست جدید بیمه‌های عمر و حوادث اهدا شد.

مهدی اسدی ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه بیمه‌های اشخاص در شرکت‌ بیمه ایران، عضو هیئت مدیره شرکت خدمات بیمه‌ای در بیمه‌های ایران و دی، ریاست شعبه مرکزی بیمه نوین و معاون مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه سرمد را در کارنامه خود دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.