کد خبر : 21687
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 13:08

مجتبی دوراندیش

تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف باید در دستور کار همکاران به‌ویژه در شعب باشد

تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف باید در دستور کار همکاران به‌ویژه در شعب باشد
علیرضا قیطاسی گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم مشتریان به‌ویژه جامعه هدف بنیاد شهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.

به گزارش خریدار؛ علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدیداز شعبه مشهد در نشستی با حضور روسا، معاونان و همکاران شعب شهرمشهدبا اشاره به رشد منابع بانک در ماه‌های اخیر گفت: با تشکیل کارگروه‌های بازاریابی و جذب منابع و پایش و کنترل میزان تحقق اهداف ماهیانه و فصلی برای شعب شاهد رشد منابع بانک در مقایسه با متوسط نظام بانکی هستیم.
وی با اشاره به لزوم تمرکز شعب بر جذب منابع ارزان قیمت و پرستاری از مشتریان گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم مشتریان به ویژه جامعه هدف بنیادشهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.
قیطاسی در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه کارکنان طی دو سال گذشته پرداخت و گفت: امسال برای اولین بار، مسئولیت تمامی شعب بانک بر عهده جوانان قرار گرفته و نتیجه اعتماد به مدیران جوان نیز در عملکرد مثبت 5 ماه اخیر دیده شده است.
در ابتدای این نشست نیز که اسماعیل منصوری نیا و امیرحسین دیانتی، روسای شعب سجاد و ایثار به ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود پرداختند.
در پایان این نشست همکاران دو شعبه به طرح سوالات و دغدغه‌های خود از مدیرعامل بانک پرداختند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.