کد خبر : 20730
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 تیر 1402 - 12:41

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:

مجتبی دوراندیش

با تدبیر و تفکر، می‌توان در جایگاه دلخواه قرار گرفت

با تدبیر و تفکر، می‌توان در جایگاه دلخواه قرار گرفت
در جلسه‌ای که با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و روسای مناطق، حوزه‌ها و با هدف بررسی عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ برگزار شد، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، ضمن قدردانی از تلاشهای همه جانبه همکاران در راستای تحقق اهداف و سیاستهای اتخاذ شده موسسه و تلاش همراه با تدبیر دیگر شعب، در جهت دستیابی به هدفها گفت: آمارهای کارشناسی شده سه ماهه اول سال جاری، مبین این مهم است که عملکرد رو به رشدی را شاهد بودیم.

به گزارش خریدار، مدیرعامل موسسه ملل، با بیان حدیثی از امام صادق علیه السلام، در خصوص علامتهای شیعه گفت: کلیه دستوراتی که دین مبین اسلام صادر کرده، از نظم خاصی برخوردار است؛ مانند نماز که در وقت معین و با فرمت خاصی به انجام آن فریضه اقدام می‌نماییم. مورد دیگر، رفع نیاز مردم و بخشندگی است که باید به این مهم توجه داشته باشیم.

ایشان، ضمن تبریک ایام هفته ولایت و بهره گیری از این فرصتها، افزود: در قرآن کریم داریم که “لیس للانسان الا ماسعی”. سعی و کوشش همراه با تدبیر، نتیجه خودش را می‌دهد. امیدواریم که همه شعب موسسه، با سعی، تلاش و همت افزون‌تر و در زیر سایه تدبیر و تفکر، گامهای بلندتری در جهت رسیدن به اهداف بردارند.

آقای جوادی با اشاره به اهمیت و ضرورت موضوع “رقابت” در عصر حاضر، گفت: هر روز عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنیم. با کارکنان تحت سرپرستی و مدیران همطراز و روسای خود، تعامل و همفکری داشته باشیم. از تجربیات دیگران استفاده کنیم تا با تکیه بر ابتکار عمل و تعامل با مشتریان گرامی، سهم بازار را به خود اختصاص دهیم.

ایشان افزود: سعی کنیم در جلسه بررسی عملکرد سه ماهه دوم سال، جایگاه خود را در رده‌بندی بانکها افزایش دهیم. با ویترین قرار دادن عملکرد سه ماهه اول سال، بیاییم از این فرصت ۹ ماهه تا پایان سال بهره‌مند شویم و به گونه‌ای پیش برویم که از برنامه‌های هدف پیشی بگیریم. با توجه به شعار سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان شد، بدون شک، سال ۱۴۰۲ سال بسیار تعیین کننده و ارزشمندی برای کشور خواهد بود.

آقای جوادی، استفاده از موقعیتها در حوزه رقابت را ضروری دانست و گفت: با در نظر داشتن گسترگی دیگر بانکها، زمانی می‌توانیم مردم را به طرف موسسه خودمان دعوت کنیم که دارای یک سری ویژگیهای خاص باشیم. باید با تدبیر و تفکر، کلیدهای ورود به میدان رقابت و موفقیت را شناسایی کنیم.

آقای جوادی، با اشاره به ضرورت و اهمیت تشویق در مسیر هدف، گفت: آمارها گویای این موضوع است که تعداد زیادی از شعب ما رشد داشتند. این مهم نشانگر این است که “خواستن، توانستن است”. اگر بخواهیم، می‌توانیم موفق‌تر از وضعیت فعلی باشیم. با بررسی و مطالعه شعب موفق می‌توان به این مهم دست یافت که همکاران و مسئولان این شعب، با بهره‌گیری از شاخصه‌هایی نظیر روابط عمومی، اخلاق، رفتار و احساس مسئولیت افزون‌تر، توانستند در جهت جذب مشتری موفق باشند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل موسسه ملل در پایان گفت: در کار روزانه، رضایت خداوند متعال را مبنای فعالیت خودمان قرار دهیم؛ چرا که رسیدن به این جایگاه، می‌تواند تک تک ما را به سوی “بهتر شدن” و “بهتر بودن” هدایت کند.

در ادامه جلسه، آقای مروجی، قائم مقام موسسه، ضمن بیان نقطه نظراتی در خصوص تورم و رشد نقدینگی گفت: اگر نقدینگی در مسیر تولید هدایت شود، باعث رشد اقتصادی کشور می‌شود. در مقابل، اگر نقدینگی روانه بازارهای کاذب شود، سبب تخریب و تورم خواهد شد.

ایشان افزود: سعی شود با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اقتصادی، به تولید کمک کنیم.

آقای مروجی در ادامه اظهار داشت: صرفه‌جویی در هزینه‌ها را مدظر قرار دهیم؛ چراکه کاهش هزینه، باعث افزایش سودآوری سهامداران، مشتریان و همکاران خواهد شد.

وی با مهم خواندن ضمانت نامه‌ها و ال‌سی‌های داخلی افزود: توجه به این داشته های موسسه، بدون اینکه منافع بانک را در درگیر نماید، بسترساز افزایش درآمد خواهد شد.

قائم مقام موسسه در پایان گفت: موسسه ملل، توان ارائه انواع خدمات را دارا است و درجهت ارائه خدمت به مشتریان عزیز، هیچگونه عذری قابل قبول نیست. پس، ضمن تعامل با مشتریان، زمینه ساز استفاده آنان از خدمات موسسه شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.