کد خبر : 26385
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 13:39

بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد

بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
امروز (دوشنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۰ هزار واحد افزایش یافت.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی به قله ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحدی رسید و پس از اینکه ۲ روز روند بازار در هفته جاری، نزولی بود بالاخره، ورق بازار برگشت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با افزایش ۲ هزار و ۴۵۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۵۰۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، وبملت، وامید، نوری و شستا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۳ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۹۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۷ هزار و ۴۶۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های هرمز، شگویا، وسپهر، زاگرس و خاور بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا و بپاس بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.