کد خبر : 20558
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 14:31

مجتبی دوراندیش

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به سایر بانک‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به سایر بانک‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد
جناب آقای «مصطفی ازگلی» گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه طرح مهریار و خدمات بانکداری هوشمند، برای کارکنان سازمان‌ها نسبت به سایر بانک‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خریدار،  «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه «احمدرضا فرجی» معاون مدیریت امور استان‌ها و «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی و هیأت همراه با دکتر «جواد اشرفی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی دیدار کردند.
در این دیدار جناب آقای «مصطفی ازگلی» با تبیین و تشریح خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین شبکه بانکی به تشریح اهداف، مأموریت‌ها، نقش و جایگاه این بانک در راستای ارتقای معیشت مردم پرداخت و گزارشی از عملکرد و اقدامات خیرخواهانه این بانک در زمینه پرداخت وام‌های اشتغالزایی، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و پرداخت وام به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد برکت ارائه داد.
وی افزود: این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود تا کنون وجوه التزام دریافت شده را جمع‌آوری و در زمینه‌های ساخت مدرسه و مراکز درمانی در مناطق محروم، تهیه اقلام آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم، تهیه وسایل مورد نیاز وزارت درمان و آموزش پزشکی در راستای مبارزه با بیماری کرونا و توزیع آن در بین دانشگاه‌های سطح کشور در طرح شهید سلیمانی و بیمه ۵۰۰ هزار منزل روستایی در سه استان محروم خراسان جنوبی، ایلام و سیستان و بلوچستان هزینه کرده است .
عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان داشت: در حوزه تأمین مالی قرض‌الحسنه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور طبق وعده مدیرعامل بانک مراحل ارسال لیست شرکت‌های دانش بنیان به نهاد ریاست جمهوری به اتمام رسیده که پس از بررسی و تأیید این نهاد پرداخت وام ۵۰۰ میلیونی بدون معدل به واحدهای مشمول انجام خواهد شد .
وی تصریح کرد: این بانک با ارائه طرح مهریار و خدمات بانکداری هوشمند، برای کارکنان سازمان‌ها نسبت به سایر بانک‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد.
«ازگلی» افزود: استانداری خراسان جنوبی می‌تواند با انتقال حساب‌های حقوقی خود به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر استفاده از طرح مهریار برای دریافت وام قرض‌الحسنه از مزایای بیمه عمر این طرح نیز استفاده کند .
در ادامه دیدار «جواد اشرفی» ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر لزوم استمرار خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شریف خراسان جنوبی تأکید کرد.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوی بانکداری اسلامی و نماد خدمتگزاری به مردم در شبکه بانکی است. این بانک با ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری خود توانسته جایگاه خوبی در بین مردم و شبکه بانکی به دست آورد و با پرداخت وام‌های ارزان قیمت کمک شایانی به اشتغال استان کرده است .
«اشرفی» ادامه داد: با توجه به ماهیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و استقبال عمومی مردم به دریافت وام از این بانک، امید است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کمک به دولت بتواند سهم قابل توجهی از وام اشتغال استان را پرداخت کند.
در پایان دیدار «محمدحسین فرهمند ‌راد» سرپرست شعب بانک در استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان داشت: حمایت دولت از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه اشتغال در استان و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از وام‌های ارزان قیمت این بانک شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.