کد خبر : 23920
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 12:39

مدیرعامل بانک کشاورزی:

مجتبی دوراندیش

بانوان شاغل در بانک، از توانمندی علمی بالا و تجارب کاری ارزشمندی برخوردارند

بانوان شاغل در بانک، از توانمندی علمی بالا و تجارب کاری ارزشمندی برخوردارند
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در نشستی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در این بانک برگزار شد، با تاکید بر لزوم به روز رسانی دیدگاه ها در حوزه تعامل با سرمایه انسانی، از جمله در بخش اصلاح فرآیندها و تفویض اختیارات، اظهار داشت: بانوان شاغل، از توانمندی علمی بالا و تجارب کاری ارزشمندی برخوردارند و این مساله، ظرفیت ارزشمندی برای بانک است و باید در تصدی مشاغل مدیریتی، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خریدار، فرخ نژاد در این نشست ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)، روز زن و روز مادر، گرامیداشت سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادای احترام به تقارن این روز با شهادت سردار پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، با اعلام آمار تعداد بانوان شاغل در جایگاه مدیریت ارشد، میانی، ریاست و معاونت ادارات و ریاست شعب بانک کشاورزی، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی بالای بانوان، شاهد مشارکت بیشتر آنان در فراخوان های تصدی مشاغل مدیریتی بانک باشیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به شاخص های عملکردی، نگرش مدیران عالی بانک کشاورزی نسبت به جایگاه ارزشمند بانوان در سرمایه انسانی مثبت است و محدودیتی از لحاظ سپردن مسئولیت به بانوان متناسب با توانایی های آنان وجود ندارد و البته همه همکاران بانک باید برای افزایش دانش و به روز رسانی اطلاعات بانکی خود تلاش کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی درخواست ها و رسیدگی به مشکلات عمومی همکاران این بانک، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا در چارچوب قوانین و مقررات، چنانچه درخواستی در اختیار هیات مدیره و یا حتی نیازمند پیگیری از مراجع برون سازمانی باشد، به آن رسیدگی و نتایج حاصله اطلاع رسانی شود.

فرخ نژاد خاطرنشان کرد: رسالت ما در بانک کشاورزی، تجهیز منابع و تخصیص آن به بخش کشاورزی است و باید بپذیریم در راستای انجام این مهم، از تمام توان، انرژی و ظرفیت خود استفاده کنیم .

وی افزود: در حوزه ارتباط با مشتریان، انتظار می رود با مطالعه و آگاهی، در مسیر ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به جامعه، مدیریت انتظارات جامعه هدف متناسب با منابع و مصارف بانک، شناخت فرصت ها، تهدیدها، بازار رقابتی و ظرفیت های موجود، گام برداریم و با برنامه ریزی در مسیر صحیح حرکت کنیم و از اصلاح فرآیندها، شایسته سالاری و اعمال تغییرات مثبت در راستای تحقق اهداف بانک کشاورزی استقبال کنیم.

فرخ نژاد همچنین با اشاره به کاهش 50 درصدی رقم اضافه برداشت بانک کشاورزی در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، این موفقیت را حاصل تلاش، همکاری و هم افزایی تمام کارکنان این بانک و شایسته قدردانی دانست.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره، شماری از معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای ادارات، نمایندگانی از بانوان شاغل در ادارات مرکزی و ارتباط زنده تصویری با مدیران بانک در استان ها، روسای زن شعب سراسر کشور و نمایندگان کارکنان زن شاغل در استان ها برگزار شد، نمایندگان بانوان شاغل در بانک کشاورزی مشکلات، درخواست ها، پیشنهادات و دیدگاه های خود را با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک در میان گذاشتند و در پایان جلسه مقرر شد از 12 رئیس شعبه برتر خانم در بانک کشاورزی قدردانی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.