کد خبر : 20683
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 تیر 1402 - 11:28

مریم آهون بر

بازدید عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن از طرح های تامین مالی شده این بانك در استان آذربایجان غربی

بازدید عضو هیأت مدیره بانك صنعت و معدن از طرح های تامین مالی شده این بانك در استان آذربایجان غربی
حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن به همراه عبدالرضا ولی الهی معاون ارزیابی طرح ها و اعتبارات (عضو هیات عامل) بانک صنعت و معدن در سفر به استان آذربایجان غربی از چندین واحد صنعتی که توسط این بانک تامین مالی شده اند، بازدید نمودند.

به گزارش خریدار، مدیران ارشد این بانک که صبح چهارشنبه هفتم تیرماه به استان آذربایجان غربی عزیمت کرده بودند، از واحدهای تولیدی شرکت کارخانجات نساجي خوي و شرکت فرش پديده آذربايجان چايپاره بازدید نمودند و در جلسه با مدیران این شرکت ها، راهکارهای تعامل مناسب و ارایه خدمات بانکی مطلوب را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
شرکت کارخانجات نساجي خوي یکی از واحدهای ریسنگی و بافندگی پارچه کشور با ظرفیت تولید سالانه 47 میلیون و 520 هزار مترمربع پارچه کتان و جین (واحد بافندگی) و 13 هزار و 800 تن نخ (واحد ریسندگی) در حال فعالیت است. تعداد کارکنان شرکت 1628 نفر بوده و این شرکت به منظور تامین سرمایه در گردش بخشهای تولیدی خود از بانک صنعت و معدن درخواست تسهیلات نموده که در ارکان اعتباری بانک در حال بررسی می باشد.
شرکت فرش پدیده آذربایجان نیز واحد تولید فرش ماشینی در شهر چایپاره با ظرفیت تولید 97 هزار مترمربع فرش ماشینی در سال می باشد که محصول تولیدی آن انواع فرش ماشینی در سایزهای مختلف با توجه به نیاز بازار است که تعداد کارکنان شرکت یادشده 35 نفر می باشد. شرکت فرش پدیده آذربایجان، تسهیلات سرمایه ثابت به مبلغ 60 میلیارد ریال از بانک صنعت ومعدن دریافت نموده و درصدد توسعه فعالیت تولیدی خود و خرید ماشین آلات جدید می باشد که به این منظور از بانک صنعت و معدن درخواست تسهیلات جهت تامین مالی طرح توسعه واحد تولیدی خود را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.