کد خبر : 1442
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 13:52

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان با حمایت و مشارکت پست بانک ایران برگزار شد

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان با حمایت و مشارکت پست بانک ایران برگزار شد
در این رویداد سرپرست فرمانداری شاهرود و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از عملکرد پست بانک ایران در زمینه حمایت از برگزاری اینوتکس پیچ استان سمنان و ارائه خدمات مناسب در روستاها تقدیر کردند‌.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان ۹ شرکت استارتاپی به رقابت پرداختند که در پایان و با نظر گروه داوری ؛ تیم وب متریک رتبه اول و تیم افاق پردازش رتبه دوم را کسب کردند که لوح تقدیر و جایزه نقدی از سوی مدیریت شعب پست بانک استان به آنها اهدا شد‌.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:
عملکرد پست بانک ایران در سطح استان سمنان قابل تقدیر است

حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطاعات استان سمنان ، در مراسم افتتاحیه ششمین اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استان سمنان ، عملکرد پست بانک ایران را به لحاظ ارانه خدمات بانکی به بخش روستایی خوب و قابل تقدیر خواند.
حسن پور در ادامه تاکید کرد: پست بانک ایران ؛ بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد و امروز شاهد ارائه خدمات بانکی در اکثر روستاهای استان ، از سوی این بانک هستیم.
وی افزود: البته بایستی تاکید کنم که خدمات بانکی ، خدمات متنوعی است که این مهم توسط پست بانک با کیفیت خوبی ارانه می شود .
مدیرکل ارتباطات و فناوری استان سمنان در خصوص توسعه باجه های بانکی روستایی گفت :در هر جای این استان که پهنای باند اجازه دهد ؛ حتما باجه بانکی روستائی افتتاح خواهد شد ؛ زیرا هم اشتغالزائی می کند و هم ارتقاء ظرفیت اقتصادی در روستا ها را موجب خواهد شد.

سرپرست فرمانداریرشاهرودرضمن تقدیر از پست بانک : استفاده از شرکتهای دانش بنیان تنها راه تحقق رشد اقتصادی است

دکتر جلالی سرپرست فرمانداری شاهرود؛ ضمن تقدیر از حمایت پست بانک ایران و سایر دست اندر کاران در برگزاری اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استان سمنان گفت :استفاده شرکتهای دانش بنیان تنهاراه تحقق رشد اقتصادی است‌.
دکترجلالی طی سخنانی در مراسم اختتامیه ششمین اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ سمنان در پارک علم و فناوری شاهرود افزود: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان اقدامی در خور تقدیر و شایسته است.
وی در ادامه افزود ظرفیتهایی برای توسعه در این سالها ایجاد شده که پیش بینی می شود تا پایان سال رشد ۸/۵ درصدی را در بخشهای مختلف تخصصی تحقق یابد .
دکتر جلالی اظهار داشت :استفاده از ظرفیتهای موجود در بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات و رشد امکان پذیر نیست ، جز با تکیه بر شرکت های دانش بنیان.
سرپرست فرمانداری شاهرود ضمن تاکید برحمایت از این شرکتها افزود : این شرکتها دارای چالش هایی چون بیمه ، مالی ، مالیات و کمبود نیروی کار متخصص می باشند که می بایست توسط دستگاه های مربوطه رفع گردد .
دکتر جلالی در پایان از مدیریت شعب استان سمنان به جهت حمایت از برگزاری رویداد اینوتکس تقدیر و تشکر کرد‌‌.

نشست خبری مدیریت شعب استان سمنان درحاشیه ششمین پیچ استانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

فروزانخواه مدیریت شعب استان سمنان؛
در نشست حاشیه ششمین پیچ استانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ ، گفت: در پست بانک ایران، اعتبارسنجی مردم قیاس، پرداخت تسهیلات است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی ، وی ضمن تاکید بر تکریم مشتریان افزود؛تنها بانک استان هستیم که برای پرداخت وام،املاک تملیکی نداریم و افتخار ما اعتماد به مردم استان است و کاهش مطالبات به زیر ۲ درصد گواه این مطلب می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.