کد خبر : 24765
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 بهمن 1402 - 16:43

مریم آهون بر

ایجاد دبیرخانه مشترک سه گانه اتاق‌های بخش خصوصی برای ارتقای توان تولید

ایجاد دبیرخانه مشترک سه گانه اتاق‌های بخش خصوصی برای ارتقای توان تولید
رییس اتاق تعاون تهران، بر ایجاد دبیرخانه مشترک سه گانه اتاق‌های تهران، بازرگانی و اصناف در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع بخش خصوصی و ارتقای تولید تاکید کرد.

به گزارش خریدار، محمد خانبلوکی در نشست با روسا و نمایندگان اتاق های بازرگانی و اصناف اظهار داشت: در ابتدا اتاق های تهران هر کدام به تنهایی عمل می کردند و ما تصمیم گرفتیم یک واحد شویم تا بتوانیم در بخش های غیردولتی حرفی برای گفتن داشته باشیم و این هدف گذاری با همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات است.
وی با بیان آنکه ایجاد دبیرخانه مشترک و تداوم هماهنگی ها برای تسهیل امور به طور مستمر از جمله اهداف این نشست بود، تاکید کرد: رفع مشکلات ارباب رجوع چه در طبقه اصناف چه طبقات بازرگانی از اهداف دیگر این گردهمایی بوده است.

حل مشکلات بخش خصوصی
محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران نیز تصریح کرد : حرکت ما و این نشست در سال پیشرو امید این است بتواند فضای ویژه ای برای حل مشکلات و تورم در حوزه اقتصاد فراهم کند.
وی ادامه داد: از ابتکاری که همکاران در اتاق تعاون و اتاق اصناف ترتیب اثر دادند به سهم خود سپاسگزارم و همیشه برای من جای سوال بود که چرا همکاری های مشترکی بین سه اتاق وجود ندارد که برای تحقق این امر خوشبختانه دوستان پیشقدم شدند.
نجفی عرب تاکید کرد: مهمترین وظایف سه اتاق تعامل با حاکمیت است که این همکاری از امروز شکل بهتری گرفته است که امیدوارم سبب توسعه سفره مردم و رفع مشکلات ناشی از تورم شود.
وی درباره انتخابات پیش رو نیز گفت: انتخابات مجلس را پیش رو داریم و نقش مجلس در راهبری حکومتی و نظام اقتصادی سیاسی اجتماعی کشور اهمیت بسزایی دارد لذا یکی از دستاوردهای این جلسه, کمک به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است زیرا انتخابات مجلس نقش حیاتی در حوزه های مختلف کشور دارد.

هم افزایی بخش خصوصی در رشد تولید
خاطره استاد رضایی معاون امور تعاون در ادامه این نشست ابزار امیدواری کرد: این نشست به عنوان اولین نشست رسمی این اتحاد ملی مردمی واقعا در عمل به غایت خودش خبررسانی مناسب داشته باشد و در آستانه مسیری قرار بگیریم که همه به اتفاق هم در قالب تعاون ,تعامل و تبادل و انتشار خدمت گام های موثری برداریم.
وی تصریح کرد: امروز این جلسه پیرو جلسات مکرری که در حوزه های مختلف در سطح استان تهران در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای گسترش هم افزایی بین تمامی جامعه اقتصاد مردمی تشکیل شده لذا امید است با مساعدت و حمایت و شفقت که در هر سه اتاق شکل گرفته شاهد نشست پر خیر و برکت باشیم.
استاد رضایی تاکید کرد: در ۶ ماه اول اعلام نتیجه دبیرخانه به طور ملموس در یک تا سه فاز اولویت دار خواهد بود.
در پایان این نشست ، تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق های سه گانه تهران با حضور اصحاب رسانه و سایر نمایندگان سه اتاق منعقد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.