کد خبر : 20430
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 15:38

مجتبی دوراندیش

امید نیک نژاد موفق به کسب نشان ملی کارفرمای سلامت محور شد

امید نیک نژاد موفق به کسب نشان ملی کارفرمای سلامت محور شد
برگزاری جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان

به گزارش خریدار؛ سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

این مراسم که با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مدیران و مسئولین و منتخبین این جشنواره ملّی در شرکت سایپا دیزل برگزار شد، از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم از دکتر نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان مدیر برتر سلامت محور کشور تجلیل بعمل آمد .

شایان ذکر است از روزیکه امید نیک نژاد به مدیرعاملی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب شد این مجموعه عظیم تولیدی که به ورطه نابودی کشانده شده بود احیا گشت و خوشبختانه در همین مدت کوتاه ۷۰ درصد نیاز کاغذ تحریر کشور را برآورده کرده است که این همت بلند مدیرعامل و همکارانش در چوب و کاغذ مازندران تحسین، رئیس جمهور، معاون اول ریاست جمهوری، وزرای دولت و ناشران را بدنبال داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.