کد خبر : 24620
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 - 14:07

مجتبی دوراندیش

البرز، شوکا و دستاوردهایش

البرز، شوکا و دستاوردهایش
با همکاری بیمه البرز و سخنکده متن و در یازدهمین نشست دوشنبه های نوآوری عوامل موفقیت فروش طرح شوکا با سخنرانی بیش از 10 مدیر ارشد و میانی این شرکت ارائه شد.

به گزارش خریدار؛ موسی رضایی میر قائد مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره بیمه البرز دراین نشست که با حضور برخی مدیران بیمه مرکزی برگزار شد گفت: با ارائه و فروش محصولات جدید ودارای جذابیت، بدنبال نقش آفرینی چشمگیر در صنعت بیمه بودیم که نتیجه آن هم کسب سهم قابل قبول در رشته های مختلف و به تبع آن کمک به اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شد.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با اشاره به فرآیند کوتاه ایده پردازی تا اجرای شوکا گفت : اینکه در کمتر از 8 ماه 22 درصد از پرتفوی بیمه البرز به بیمه زندگی اختصاص پیدا کرد اقدامی منحصر به فرد است و پیش بینی می شود تا پایان سال 1404 این میزان به 50 درصد برسد.

موسی رضایی همچنین تامین نیازمندیهای مستمری بگیران و بازنشستگان را با ورود این شرکت به حوزه بازنشستگی و ارائه محصولات متناسب با آن در دستور کار دانست.

محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی هم در این رویداد با اشاره به لزوم تفکیک حسابهای زندگی و غیر زندگی، نوآوری بیمه البرز در ارائه محصولات جدید و مزایای طرح شوکا برای مشتریان گفت: بیمه مرکزی از محصولاتی که تمامی اقشار جامعه را حمایت کند و از طرفی توان رقابت با محصولات بانکی و فاکتور مشارکت در منافع را داشته باشد استقبال خواهد کرد.

در ادامه مدیر توسعه بازار بیمه البرز ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش بیمه نامه شوکا را در شرایط تورمی اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان طراحی 5 مرحله ای شوکا با بکارگیری راهکارهای نوین مالی بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع شد و در عین حال پشتیبانی و آماده سازی زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات مسیر را برای حرکت هر چه بهتر فراهم نمود.

امیر سلطانی این طرح را که باهمکاری بیمه و بانک اجرایی شد نخستین محصول مشترک این دو صنعت دانست و از فروش 20 هزار و 500 فقره بیمه نامه شوکا در 8 ماه اخیر خبر داد.

در ادامه این رویداد رؤسای 6 شعبه برتر فروش شوکا به بیان تجربه، ایده، نحوه اجرا و جذب مشارکت شبکه فروش خود پرداختند.

هدف گذاری در فروش روزانه شوکا ، تعامل و همکاری صمیمانه با نماینده های فروش، مزیت رقابتی محصول،برنامه ریزی هوشمند و تفکیک شبکه فروش بر اساس توانمندی و ظرفیت از جمله عواملی بود که توسط روسای شعب برتر مطرح شد.

در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش همچنین پنلی با عنوان منشور شوکا از دید ستاد با حضور معاون فنی ،مدیر بیمه های زندگی ،مدیر توسعه بازار و اکچوئر داخلی بیمه البرز و همچنین رییس اداره نظارت فنی بیمه های زندگی بیمه مرکزی برگزار شد که در آن به بیان موضوعاتی چون اهمیت آموزش در مسیر توسعه شوکا،نیاز سنجی بازار،قبول و ایفای تعهدات، انعطاف پذیری زیرساخت و پایش لحظه ای فروش شوکا پرداخته شد.

در پایان این رویداد از برخی مدیران ستادی و روسای شعب برتر در فروش شوکا قدردانی شد.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.