کد خبر : 24211
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 15:23

مریم آهون بر

اعلام جرم علیه ۹ شرکت متخلف هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی بلیت

اعلام جرم علیه ۹ شرکت متخلف هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی بلیت
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از اعلام جرم علیه ۹ شرکت متخلف هواپیمایی بخش خصوصی به دلیل گران‌فروشی بلیت خبر داد.

به گزارش خریدار، حسین مذنب با اشاره به گشت مشترک انجام شده در عصر روز جمعه گذشته از فرودگاه مهرآباد، افزود: عدم نصب و به‌کارگیری نرخ‌نامه بلیت‌های پرواز داخلی و خارجی (که جزو الزامات قانونی است)، عدم رعایت سقف میزان نرخ مصوب، اعلام نرخ‌ها برخلاف واقع، با تعلل و گاهی اوقات به صورت سلیقه‌ای، از جمله تخلفات این دفاتر فروش بود.

وی خاطرنشان‌کرد: در پایان این گشت مشترک، علیه ۹ شرکت متخلف که همگی از بخش خصوصی بودند اعلام جرم و ۲ دفتر فروش شرکت‌های هواپیمایی که نسبت به سایرین وضعیت حاد یا بحرانی‌تری داشتند، به‌سبب عدم همکاری مناسب به‌طور موقت با نصب اطلاعیه پلمب شدند.

مذنب تصریح‌کرد: پرونده شرکت‌های یاد شده در سازمان تعزیرات حکومتی مفتوح بوده و تخلفات آنها در حال بررسی است که به محض صدور حکم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید مطابق نرخ‌های مصوب اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عمل کنند و هرگونه تغییر در قیمت‌ها باید مصوب شورای عالی هواپیمایی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.