کد خبر : 23495
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 آذر 1402 - 11:41

مجتبی دوراندیش

اعطای نشان برتر مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیرعامل چادرملو

اعطای نشان برتر مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیرعامل چادرملو
در بیستمین دوره جشنواره برترين‌هاي روابط‌عمومي ایران که در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان مدیر ارشد ارتباط گستر به مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اهدا شد.

به گزارش خریدار، این نشان به دلیل حمایت و مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه ها و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به مهندس امیر علی طاهر زاده اهدا گردید.
به گزارش خبرنگار ما در بیستمین دوره جشنواره برترين‌ها و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط‌ عمومي که با هدف ارتقاي دانش دست‌اندرکاران روابط عمومي، معرفي الگوهاي موفق، ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ايجاد رقابت سالم، تشويق و ترغيب به امر فعاليت علمي – تخصصي در روابط عمومي و نيز كمك به ارتقاي كيفي فعاليت‌هاي روابط عمومي در كشور برگزار شد، همچنین روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به دریافت 2 رتبه برتر و نشان ویژه گردید.
بر اساس همین گزارش، نشان ویژه ارتباطات رسانه ای. به دلیل توجه ویژه روابط عمومی چادرملو به ارتباطات تعاملی با رسانه ها، جریان سازی موثر خبری و تولید و ارسال اخبار بر اساس رویکرد استراتژی و برنامه ارتباطی مدون و اثر بخش و نیز لوح ویژه سمپوزیوم به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای( علمی و صنفی) خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در مدیریت راهبردی روابط عمومی به چادرملو اهدا گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.