کسب تندیس زرین مشتری مداری در اجلاس مدیریت توسعه کسبوکار بیمه تجارتنو
شرکت بیمه تجارتنو تندیس زرین مشتری مداری و لوح تقدیر اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تجارتنو؛ در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار که تابستان امسال در سالن همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارتنو به دلیل رعایت اصول و محورهای مشتری مداری و ارتقای شاخص های توسعه کسب و کار در صنعت بیمه، موفق به دریافت تندیس زرین مشتری مداری شد.
گفتنی است: بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود همواره میکوشد با ارائه خدمات مطلوب بیمهای به مشتریان، علاوه بر افزایش ضریب نفود بیمه در جامعه، با رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، نقش مهمی در رضایت و تکریم ارباب رجوع ایفا کند.
برچسب ها :اجلاس جامع مدیریت ، بیمه تجارتنو ، تندیس زرین مشتری مداری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0