مجتبی دوراندیش
نگاه ویژه بانک ملی ایران به بانکداری جامع و بانکداری شرکتی
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در این نشست که بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از عملکرد برتر شعبه مرکزی در میان شعب مستقل تهران، افزایش منابع و کاهش ناترازی بانک، ایجاد بانکداری جامع در جهت رفع نیازهای مالی مشتریان بزرگ و بانکداری شرکتی جهت رفع نیازهای مالی مشتریان خرد را با توجه به تاکید مدیرعامل بانک از الویت های شعبه مرکزی تا پایان سال بر شمرد.
بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران نیز بر جذب منابع با رویکرد منابع ارزان قیمت، کاهش قیمت تمام شده، افزایش درآمدهای غیر مشاع، استفاده از درگاه های الکترونیک و افزایش پایانه های فروش با توجه به آغاز جشنواره طرح پذیرنده ملی شرکت پرداخت الکترونیک سداد جهت افزایش سهم در بازار و همچنین عدالت محوری و شایسته سالاری در انتصابات جهت ایجاد انگیزه همکاران تاکید کرد.
صفاری رییس شعبه مرکزی بانک نیز ضمن ارائه گزارش کامل از روند فعالیت های انجام شده شعبه در 6 ماه نخست سال، تشکیل کارگروه های منابع، مصارف، وصول مطالبات، سود و زیان و بهبود فرآیندها، استفاده از ظرفیت حداکثری کارکنان، شایسته سالاری و عدالت محوری در انتصابات و… را از مهمترین اقدامات انجام شده برشمرد.
برچسب ها :بانک ملی ، بانکداری جامع ، بانکداری شرکتی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0