در سفر یک روزه مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در استان مرکزی مطرح شد
مشتری مداری و احترام به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهید
به گزارش خریدار، ایشان با تاکید به احترام به حقوق دیگران بیان داشت: در ارائه خدمات به مشتریان سعی شود حقی از کسی ضایع نگردد و به این نکته نیز دقت خاص داشته باشید که مشتری مداری و احترام به مشتریان در تمام امور باید صورت پذیرد و رفع نیازهای آنها باید به گونهای باشد که مشتریان حس کنند که در ملل تمامی کارکنان برای رفع نیاز آنها در تلاشند.
حجت الاسلام جوادی، ضمن برشمردن ظرفیت های حوزه اراک گفت: با توجه به اینکه حوزه مرکزی مهد مفاخر و مشاهیر ایران و استان لرستان مظهر غیرت و تعصب و استان قم مظهر تدین میباشد، لذا ازظرفیتهای استانهای مورد نظر در جهت تحقق اهداف موسسه و ارتقاء شاخص های عملکردی در جهت افزایش سهم بازار و اشتغال زایی و تولید کالای ایرانی بهره ببرید.
ایشان با بیان پیشرفتهای نظامی و قدرت بازدارندگی ایران در دنیا تصریح کرد برای ناامید کردن دشمنان می بایست، همانند پیشرفت های علمی و نظامی در بسترهای اقتصادی نیز موفقیت هایی را کسب کنیم، که می توان با فراهم کردن فضا و تسهیل امور در جهت رونق اشتغال و تولید داخلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد نیزبه این مهم دست یافت و موسسه می تواند در این امر نقشآفرین باشد.
در ادامه جلسه آقای مروجی قائم مقام موسسه، با تشریح نقدینگی کشور گفت: نقدینگی در جامعه می تواند خوب یا بد باشد اگر نقدینگی به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود خوب، ولی چنانچه به سمت واسطه گری هدایت شود باعث ایجاد تورم خواهد شد لذا می بایست با تلاش مضاعف، ضمن جذب سپرده های مردم نسبت به ارائه تسهیلات ،اشتغالزایی و تولید کالای ایرانی را افزایش دهیم.
درادامه جلسه آقایان طحان معاونت امور شعب و خدمتی مدیر منطقه ،سخنانی را به منظور بهبود عملکرد حوزه بیان داشتند
برچسب ها :مشتری مداری ، موسسه اعتباری ، موسسه اعتباری ملل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0