مجتبی دوراندیش
عملکرد درخشان مرکز 24ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین در دیماه 1403
به گزارش خریدار، بر اساس گزارش ارائهشده، این مرکز در مجموع 44393 تماس را در کمتر از 30 ثانیه پاسخ داده است که 99.4 درصد از کل تماسهای ورودی را شامل میشود. این عملکرد مثالزدنی بیانگر تعهد بانک اقتصادنوین به ارائه خدمات سریع، دقیق و موثر به مشتریان خود است.
در حوزه تماسهای شعب، 9190 تماس ورودی ثبت شد که 9005 مورد، معادل 98درصد از آنها پاسخ داده شد. همچنین در بخش تماسهای مشتریان، 36555 تماس دریافت که از این تعداد 35654 تماس معادل 97.5درصد با موفقیت پاسخ داده شد.
در مجموع، شرکت آوای سلام مهر نوین توانست از 45745 تماس ورودی، تعداد 44659 تماس را پاسخ دهد که معادل 97.6 درصد از کل تماسهای دریافتی در دیماه 1403 است.
این آمار نشاندهنده توانمندی و تلاش مداوم بانک اقتصادنوین و شرکت آوای سلام مهر نوین در مدیریت حجم بالای تماسها و ارائه خدمات باکیفیت و سریع به مشتریان و شعب است. بانک اقتصادنوین با بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص و زیرساختهای پیشرفته، همواره در مسیر جلب رضایت مشتریان و بهبود تجربه کاربری گام برمیدارد.
برچسب ها :بانک اقتصادنوین ، شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین ، نیروی انسانی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0