سرپرست بانک سینا:
مجتبی دوراندیش
دادههای «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
به گزارش خریدار، علی ابدالی گفت: مرکز ارتباط مشتریان، به عنوان خط مقدم و پیشگام در تعامل با مشتریان، نقش اثرگذاری در تقویت جایگاه و برند بانک و افزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
وی گفت: مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان نقطه تماس و مرجع ارتباط مستقیم و بدون واسطه مشتریان با بانک، در شناخت نیازها و خواستههای مشتری، نقش تعیینکنندهای دارد و ضروری است نقطه نظرات مشتریان از طریق این مرکز به سرعت به واحدهای اجرایی و عملیاتی بانک منتقل شده و به آن پاسخ داده شود تا به بهبود تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها کمک کند.
ابدالی با اشاره به اینکه مشتریان در تمام ساعات شبانهروز، نخستین مرجع پاسخگویی را مرکز ارتباط با مشتریان میدانند، تصریح کرد: لازم است کارکنان این مرکز از بخشنامهها و فرآیندهای جاری بانک آگاهی کامل داشته و اطلاعات خود را به صورت مداوم و مستمر، بهروز کنند تا به تمامی پرسشهای مشتریان بهطور کامل پاسخ داده شود.
سرپرست بانک سینا افزود: دادههای مرکز ارتباط با مشتریان بانک میتواند اطلاعات کاملی از رفتار مشتریان در قبال استفاده از محصولات و خدمات بانک ارائه کند که در اصلاح فرآیندها و اخذ تصمیمات در جهت جلب حداکثری رضایت گروههای مشتریان، مؤثر واقع شود.
وی ضمن تشکر از زحمات همکاران این مرکز در پاسخگویی تماموقت و برخط به مشتریان، بر حفظ وضعیت فعلی پایین بودن میانگین مدت انتظار مشتریان در تماس با مرکز تأکید کرد.
گفتنی است در این بازدید، امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و مشتریان بانک سینا و حامد بختیاری، رئیس اداره مدیریت ارتباط با مشتریان گزارشی از عملکرد یک سال گذشته این مرکز ارائه دادند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0