مدیرعامل ایساکو خبر داد:
مریم آهون بر
توزیع قطعات یدکی هایما 8S قبل از عرضه به بازار
به گزارش خریدار ، بابک سلاجقه در حاشیه آیین آغاز تولید انبوه هایما 8S، با بیان اینکه برای نخستین بار است که شبکه خدمات پس از فروش پیش از ورود محصول به بازار آمادگی ارایه خدمات را ایجاد کرده، از آموزش نیروهای شبکه خدمات خبر داد و گفت: در حال حاضر 83 نمایندگی تجهیز شده که در روزهای آینده به 93 باب خواهد رسید.
سلاجقه با بیان اینکه ابزار مورد نیاز در شبکه خدمات داخلیسازی شده و در روزهای آینده در اختیار نمایندگیها قرار خواهد گرفت، افزود: در هراستان چهار تا پنج نمایندگی و در تهران نیز تعداد 9 نمایندگی تجهیز شده و آماده خدمات رسانی هستند.
مدیرعامل ایساکو افزود: مستندات فنی تعمیراتی آماده شده و روی سایت اینترنتی ایساکو قرار گرفته است. وی تصریح کرد: تامین قطعات یدکی تا هفته آینده با ترخیص از گمرک تکمیل خواهد شد.
وی با تاکید بر رعایت اصول استاندارد تعمیرات برای محصول جدید، خاطرنشان کرد: زمان استاندارد تعمیرات در سیستم ایساکو به روزآوری شده و نرم افزار به روزرسانی دیاگ نیز دریافت و روی شبکه قرار گرفته است.
برچسب ها :شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو ، قطعات یدکی ، هایما 8S
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0