تندیس «مشتریمداری» به ارتباط فردا رسید
بهگزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک آینده، سومین اجلاس سراسری «یکصد واحد مشتریمدار» با حضور جمعی از مسئولان و شرکتهای برتر در زمینه فروش و مشتریمداری در مرکز همایشهای صداوسیما تهران برگزار شد که از شرکت ارتباط فردا از شرکتهای زیرمجموعه بانک آینده نیز قدردانی شد.
بزرگترین جشنواره ملی «100 واحد مشتری مدار» کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاههای تولیدی، بازرگانی و خدماتی در 20 اسفندماه امسال برگزار شد و شرکت «ارتباط فردا» بهعنوان یکی از این «صد واحد مشتریمدار» شناخته شد.
از محورهای این اجلاس میتوان به مزایای بهکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتریمحوری، آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیعکنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تأکید بر کرامت مشتری، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاههای تجاری و در نهایت بررسی چالشهای ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان بهعنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.
از دیگر برنامههای اجرایی این اجلاس میتوان به برگزاری پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعهها، سخنرانی مقامات و مسئولین عالیرتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از «100 واحد مشتریمدار» در قالب اعطای «لوح زرین مشتریمداری» پس از ارزیابی در سطوح مختلف اشاره کرد.
فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکههای اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرفکنندگان موجب شده است تا «مشتریمداری» و «رعایت حقوق مصرفکنندگان» به بهترین مزیت رقابتی بین شرکتها و سازمانها تبدیل شود.
در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و امتیازهای لازم ارزیابی را داشتند در قالب اعطای لوح و تندیس زرین «مشتریمداری» قدردانی شد.
شرکت ارتباط فردا از شرکتهای زیرمجموعه بانک آینده، همواره کوشیده است تا با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و بهکارگیری روندها و فناوریهای جدید در حوزه پرداخت الکترونیکی و بانکداری دیجیتال بهصورت امن، راحت و فراگیر، رویکرد جدید و نوینی را در حوزه بانکداری الکترونیکی بهارمغان آورد.
شرکت ارتباط فردا با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه میدهد که میتوانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان تأثیر قابل توجهی داشته باشند.
این شرکت با «چشمانداز» خلق زیستبوم یکپارچه و فراگیر نوآوریهای مالی برای آیندهای بهتر، معمار و خلقکننده زیستبومی خواهد بود که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی با بهترین کیفیت و تجربهای منحصر بهفرد فراهم باشد و کمک کند آینده ای بهتر و روشنتر برای همه رقم بخورد.
برچسب ها :بانک آینده ، تندیس ، تندیس مشتری مداری ، شرکت ارتباط فردا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0