مدیرعامل بیمه دانا:
تقویت بیمههای اشخاص بهویژه در بخش زندگی اهداف استراتژیك صنعت بیمه را محقق میكند
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در مراسم قرعهکشی یک دستگاه خودرو کوییک به نمایندگان برتر فروش بیمهنامه حوادث انفرادی، استفاده از ابزارهای تشویقی را عامل تعیینکنندهای برای افزایش انگیزه شبکه فروش دانست و اظهار داشت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته امروز یکی از اقدامات اساسی برای رسیدن به فروش بیشتر، بهرهمندی از تبلیغات و افزایش انگیزه شبکه فروش برای افزایش پرتفوی از طریق مشوقهاست.
وی استمرار این برنامهها را خواستار شد و با اشاره به ابلاغ برنامهها و بودجه پیشبینیشده به ستاد و شعب کشور گفت: آنچه که طبق این برنامهها برای ما اهمیت دارد، اصلاح ترکیب پرتفوی مبتنی بر مدیریت ریسک، جذب پرتفوی اقتصادی و تقویت بخش بیمههای اشخاص بهویژه در رشته بیمههای حوادث انفرادی است که البته از ضریب خسارت مناسبی هم برخوردار است.
دکتر جعفری در بخش دیگری از اظهارات خود، تقویت سرمایهگذاری در شرکت را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به ضرورت معرفی محصولات جدید بیمهای ابراز امیدواری کرد: بیمه دانا با معرفی چند طرح جدید در آیندهای نزدیک ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، به نیازها و مطالبات مختلف مشتریان و بیمهگذاران خود پاسخ شایستهای ارائه خواهد کرد.
مدیرعامل بیمه دانا در پایان سخنان خود، ورود همکاران به پرتفویهای کمریسک را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت تداوم برگزاری چنین مراسمی برای افزایش انگیزه شبکه فروش ابراز امیدواری کرد: با افزایش تلاش همکاران در ستاد و صف، این شرکت بتواند به تحقق اهداف پیشبینیشده خود تا پایان سالجاری نائل شود.
برچسب ها :بیمه دانا ، دکتر رضا جعفری ، صنعت بیمه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0