کد خبر : 27426
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 15:49

به گزارش روابط عمومی صندوق قر ض الحسنه شاهد:

مجتبی دوراندیش

آغاز پرداخت وام به اعضامحترم مشمول دریافت وام صندوق قر ض الحسنه شاهد از تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1403

آغاز پرداخت وام به اعضامحترم مشمول دریافت وام صندوق قر ض الحسنه شاهد از تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1403
دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره دستور پرداخت وام از تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1403 را به مدیریت اعتبارات و تسهیلات اعلام نمود .

به گزارش خریدار، دکتر تبریزی بعد از برگزاری جلسات متعدد در جهت چگونگی پرداخت وام و نحوه کسر کارمزد و بیمه و همچنین انتقال و مدیریت ریسک مانده بدهکار وامهای گروهی در سال 1403 به مدیریت اعتبارات و تسهیلات اعلام نمود که نسبت به تدوین دستورالعمل پرداخت وام اقدام نمایند.

در این نشست ها مقرر گردید آقای عبدالله عباسی مدیر محترم اعتبارات و تسهیلات با همکاری مهندس رضایی مدیر محترم فناوری اطلاعات نسبت به تدوین و ارسال دستور العمل ارائه خدمات و همچنین آماده سازی زیر ساخت سیستم ثبت وام به جامعه ایثار و شهادت در سال 1403 قبل از25 اردیبهشت ماه جاری اقدام نماید.

گفتنی است روسای محترم مناطق و استانها با همکاران محترم می بایست نسبت به ثبت وام اعضا مشمول از26 اردیبهشت ماه ، بعد از ابلاغ دستورالعمل تا سه برابر حق عضویت نزد صندوق تا سقف یک میلیارد ریال (100 میلیون تومان ) اقدام و جهت پرداخت به ستاد مرکز ارسال نمایند.

شایان ذکر است پرداخت وام در مناطق و استانها و همچنین ستاد مرکز از طریق لینک پیامک ، اینترنت بانک و مراجعه حضوری به بانکداران محترم اجرائی و همکاران صف در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استانها و مناطق صندوق انجام می گردد.

محمود تبریزی

مدیر عامل

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.