کد خبر : 27968
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 13:28

مجتبی دوراندیش

گام‌های عملی و برنامه‌های اجرایی بیمه دی برای حمایت از شبکه فروش

گام‌های عملی و برنامه‌های اجرایی بیمه دی برای حمایت از شبکه فروش
بدون شک عملکرد شبکه فروش بیمه نقش مهم و اثرگذاری در توسعه فروش و فعالیت یک شرکت بیمه دارد. به بیان دیگر هرچه شبکه فروش یک شرکت توانمندتر و پر قدرت تر عمل نماید، دایره توسعه فعالیت‌های شرکت بیمه بیشتر توسعه می‌یابد.

به گزارش خریدار، اگرچه تمامی مدیران عامل به نقش مهم شبکه فروش واقفند اما کمتر مدیرعاملی است که برای توسعه فعالیت‌های این بخش برنامه‌های عملیاتی تدوین و پیگیر اجرای مصوبات اجرای آن باشد و بیشتر در زبان و نه در عمل، حمایت خود از شبکه فروش و نمایندگان را نشان می‌دهند. این در حالی است که مهندس موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی از زمانی که سکان هدایت این شرکت را بر عهده گرفت با عزمی جزم توانسته است علاوه بر این که همراهی شبکه فروش خود در اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده را داشته باشد، با حمایت واقعی و عملی از این بخش، پشتیبانی خوب و عامل دلگرم کننده‌ای برای این بخش باشد. برگزاری جلسه هم اندیشی با شبکه فروش این شرکت در ابتدای سال جاری نشان از عزم راسخ برای پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بیمه دی داشته و بیان گر آن است که این شرکت مصمم است در سال جاری با برگزاری هم اندیشی با این بخش آن هم در نخستین روزهای سال جدید، حمایت و پشتیبانی خود را از شبکه فروش در عمل نشان دهد.

به طور حتم ظرفیت‌های مغفول مانده زیادی در صنعت بیمه وجود دارد که شبکه فروش باید بتواند با حمایت راس هرم مدیریتی شرکت، به آن‌ها ورود کرده و پرتفوی آنان را شناسایی و بارور سازد.

به جرات می‌توان گفت که نقش نیروی انسانی در نیل به اهداف سازمانی، بازوی توانمند یک شرکت بیمه خصوصی برای توسعه فعالیت‌ها محسوب می‌شود و اثرگذاری نیروی انسانی در شبکه فروش بسیار بیش‌تر از سایر بخش‌ها خود را بروز خواهد داد. بنابر این اگه حمایت و پشتیبانی مدیریت عامل و هیات مدیره یک شرکت بیمه نباشد، نمی‌توان به موفقیت شبکه فروش دل سپرد و امیدوار بود.

اکنون که بیمه دی در سال ۱۴۰۳ افق دید خود را در جذب پرتفوی ۳۱۰ هزار میلیارد ریالی ترسیم کرده (۱۵۰ هزار میلیارد ریال آن از محل خُرده فروشی تأمین خواهد شد)، بدون شک نمی‌توان نقش شبکه فروش در کسب درآمد شرکت را نادیده گرفت و از آنجا که مدیرعامل بیمه دی علاوه بر حمایت‌های عملی، بر تکریم و احترام این بخش نیز تاکید موکد دارد، به نظر می‌رسد آینده فعالیت این شبکه، با پویایی و انگیزه‌ای بیش تر از گذشته به توسعه عملکرد خود ادامه دهد.

از سوی دیگر ذکر این نکته ضروری است که به گفته مدیرعامل بیمه دی، نخستین و آخرین خاطرات مشتریان و جامعه هدف یک شرکت بیمه با شبکه فروش شکل می‌گیرد و از همین رو دانش به روز، مهارت و رفتار شایسته ایشان، در قضاوت مردم نسبت به برند بیمه دی تأثیرگذار خواهد بود. این دیدگاه و نوع نگرش مهندس موهبتی نشان از عمق توجه و حمایتگری وی از فعالیت‌های شبکه فروش دارد و بدون شک، در آینده‌ای نزدیک از توسعه بیش از پیش فعالیت‌های شبکه فروش و موفقیت‌های این شرکت اخبار مثبتی به گوش همگان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.