کد خبر : 25198
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 15:44

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد

مریم آهون بر

پرداخت حقوق به دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ذی‌نفع صندوق بازنشستگی

پرداخت حقوق به دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ذی‌نفع صندوق بازنشستگی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه می‌توان بحران بازنشستگی را به فرصت تبدیل کرد، گفت: باید صندوق‌ها را در ریل حل مسائل استراتژیک قرار داد.

به گزارش بازار، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: سال‌ها بازنشستگان در نقاط مختلف خدمت کردند و اکنون زمان خدمت به آن‌ها است و این موضوع حائز اهمیت می‌باشد.

وی افزود: همواره دو سؤال در صندوق بازنشستگی مطرح است؛ آیا بحران بازنشستگی وجود دارد؟ و یا اینکه باید صندوق را به سمتی برد که تمام شود و یا با مجاهدت باید راه را باز کرد؟

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: می‌توان صندوق‌ها را در ریل حل مسائل استراتژیک قرار داد و هرجا نیاز بوده علیرغم مشکلات، مجاهدانه اقداماتی صورت گرفته است. می‌توان بحران بازنشستگی را به فرصت تبدیل کرد فقط کافی است کهباور داشته باشیم سالمندان و بازنشستگان فرصتی ارزشمند برای صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وی گفت: پرداخت حقوق به دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ذی‌نفع صندوق بازنشستگی کشوری، فرصتی برای این صندوق است که شرایط را برای دیجیتالی‌کردن داده‌ها و بهره‌مندی از دیتای موجود فراهم می‌آورد.

مسکنی در بخش دیگری از سخنانش به وجود ۶۳۲ هزار کارمند دولت اشاره کرد که تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری نیستند و افزود: با تحت پوشش درآوردن این گروه از کارمندان، می‌توان از درآمد حاصل از کسورات آن‌ها برای تأمین منابع مالی مورد نیاز صندوق بهره برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.