پایداری رابطه رسانه و روابط عمومی مستلزم تعیین اصول مشخص است
به گزارش خریدار، دبیر کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکای بیمهگران درباره ارتباط روابط عمومیها و رسانهها اظهار کرد: گاهی این ارتباط مناسب است، اما در مواردی نیز مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن به سیاستگذاری سازمان و رسانه مرتبط است، اما این رابطه در زمانی بهتر میشود که همکاری خود را بر اصولی مشخص و معین بنا نهاده باشند.
فرید میرموسوی در گفتگو با نبض بازار با اشاره به روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابطعمومیها، اظهار کرد: نظامهای اجتماعی هیچگاه خالی از ارتباطات انسانی نبوده است و در طول تاریخ هرگاه نهادی شکل گرفته است در تعامل ارتباطی با سایر نهادهای موازی و رقیب و همسو با خود بوده است. به شکلی در دنیای مدرن تلاش شده است به انتقال پیامها شکل، قالب و ساختار داده شود و این حرکت در تمام زمینههای اجتماعی به وجود آمده و چارچوب و قالب پیدا کرده است.
وی ادامه داد: بخش دیگر ارتباطات در جهان آزاد شکل گرفته است وبه دلیل رقابتی که میان ارایه محصولات وجود داشت، نظامها تلاش کردند تا با برقراری ارتباطات ترغیب بیشتری برای خرید محصولات و خدمات خود ایجاد کنند.
برچسب ها :بازار ، بیمه دی ، رسانه ، سندیکای بیمهگران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0