کد خبر : 30058
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 22:10

مجتبی دوراندیش

“پاراف” بانک پاسارگاد، راهکاری قدرتمند برای امضای دیجیتال

“پاراف” بانک پاسارگاد، راهکاری قدرتمند برای امضای دیجیتال
"پاراف"، راهکاری قدرتمند برای امضای دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد به‌صورت ایمن، مطمئن و به‌سرعت، اسناد خود را امضا کنید. با استفاده از "پاراف"، فرایند امضای اسناد به یک تجربه ساده و مؤثر تبدیل می‌شود.

به گزارش خریدار، بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیش‌رو در ارائه خدمات الکترونیک، پلتفرم پاراف را به‌عنوان راهکاری قدرتمند برای امضا دیجیتال ارائه کرده است. امضای دیجیتال یک روش امن و قابل اطمینان برای احراز هویت و همچنین اعتبارسنجی اسناد و اطلاعات است. این فناوری امکانی فراهم می‌کند که در مواقع لزوم، از امضای کاغذی برای تأیید هویت و تأیید اسناد خود بی‌نیاز شویم و از هر مکان و هر زمانی که اراده کنیم با یک امضای دیجیتالی به اسنادمان اعتبار بخشیم. در واقع با استفاده از پاراف، شما می‌توانید با سرعت، سهولت و امنیت بیشتری اسناد خود را امضا کرده و از امنیت و اعتبار حقوقی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
از جمله ویژگی‌های پلتفرم پاراف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. امکان ایجاد حساب کاربری برای افراد حقوقی با صدور گواهی مهر؛
2. امضای دیجیتال با رمزنگاری پیشرفته؛
3. پشتیبانی از نسخه ویندوز و تلفن همراه؛
4. ایجاد درگاه امضای دیجیتال برای بسترهای خارج از خود؛
5. پشتیبانی از گواهی ریشه و گواهی نماد.
لازم به ذکر است از جمله امن‌ترین راهکارها برای رمزگذاری اسناد در بستر اینترنت، استفاده از رمزنگاری انتها به انتها (End-to-End Encryption) است که از فرد فرستنده تا فردگیرنده، اطلاعات را رمزگذاری و ارسال می‌کند. به این ترتیب، عملاً امکان دسترسی به محتوای داده‌ها و اسناد ارسال شده برای هیچ شخص ثالثی میسر نیست. پاراف با بهره‌مندی از این راهکار امنیت دیتای مشتریان ارجمند را تضمین می‌کند.
همچنین پاراف این امکان را فراهم کرده که کاربران برای امضاهای دارای پشتوانه حقوقی، بدون نیاز به نصب جداگانه، وارد درگاه امضای دیجیتال شوند. مشابه این خدمت برای پرداخت‌های الکترونیکی تحت عنوان «درگاه پرداخت » شناخته می‌شود و مرسوم است. امکان تخصیص دسترسی به فرد یا افراد دیگر، امکان ایجاد امضای چند نفره و سادگی رابط کاربری از جمله ویژگی‌های مثبت دیگر این پلتفرم می‌باشند.
گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد با شماره تماس82890-021و سامانه پاسارگپ (چت آنلاین بانک پاسارگاد) آماده پاسخ‌گویی به مشتریان محترم می‌باشند. مشتریان ارجمند جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای این بانک به نشانی https://bpi.ir مراجعه فرمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.